رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح از اردوی تیم تیراندازی نیروهای مسلح اعزامی به المپیک سیزم بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۵۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، سردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بازدید از اردوی تیم های اعزامی به المپیک نظامیان جهان سیزم دیروز از اردوی تیم تیراندازی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این تیم قرار گرفت.

اردوی آماده سازی تیم تیراندازی نیروهای مسلح  با حضور ۱۲ ورزشکار در رشته تفنگ و تپانچه به منظور حضور در المپیک سیزم که در مهرماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می شود و ملی پوشان در رشته تپانچه زیر نظر حسن ذوالفقاری و در رشته تفنگ زیر نظر محمود فرزین پی بعنوان سرمربی تمریناتشان را پیگیری می کنند.

در جریان بازدید سردار باران چشمه از اردوی تیم تیراندازی که سردار رفیع نیا رئیس هیئت تیراندازی نیروهای مسلح و سبزواری دبیر هیئت وی را همراهی می کردند، گزارشی از اردوهای آماده سازی تیم ارائه شد و ملی پوشان و مربیان به بیان آخرین شرایطشان پرداختند.

در ادامه سردار باران چشمه با اشاره به اینکه رشته تیراندازی یکی از رشته هایی است که همواره با مسئولان آن در تماس است، رو به ملی پوشان اظهار داشت: شما به عنوان نماینده ایران در المپیک سیزم به میدان می روید و تیراندازی از جمله رشته هایی است که می تواند در المپیک سیزم برای ایران مدال کسب کند و باید تمام تلاشتان را برای بالا بردن پرچم پرافتخار کشورمان در این رقابت ها انجام دهید.

ارسال نظرات