مقاومت البرز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برابر تیم منصوری قرچک به تساوی رسید.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۵۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر جمعه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از دیدارهای مهم این هفته، تیم مقاومت البرز به مصاف منصوری قرچک رفت.

تیم شهید منصوری قرچک که در هفته گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور توانسته بود تیم شرکت حفاری از مدعیان قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر را شکست دهد، تلاش داشت تا با برتری مقابل مقاومت البرز به دومین پیروزی پیاپی خود در مسابقات برسد.

در نقطه مقابل تیم مقاومت البرز که اوضاع مساعدی را در جدول نداشت و با کسب چهار امتیاز در میان تیم های قعر نشین جدول بود، می خواست با برتری مقابل شهید منصوری قرچک صعود چند پله ای را تجربه کرده و به اوضاع خود در جدول رده بندی مسابقات سر و سامان دهد.

در نیمه نخست دو تیم منصوری قرچک و مقاومت البرز با توجه به انگیزه های بالایی که برای پیروزی داشتند، بازی زیبا و تماشاگر پسندی را از خود نشان دادند و هواداران حاضر در سالن نیز از دیدن این بازی خسته نشده بودند.

در نهایت این بازی پس از تلاش دو تیم با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسید که گل های تیم شهید منصوری را در این دیدار پیمان حفیظی، محمد طاهری و حمید نصیری به ثمر رساندند و امتیازات این بازی بین دو تیم تقسیم شد.

ارسال نظرات