خبرهای داغ:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد لانه فساد در کشورهای اسلامی منطقه هستند.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۳۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در مراسم جشن بزرگداشت مقام حضرت شاه‌چراغ (ع) اظهار داشت: آمریکایی‌ها حتی از طریق ایجاد شرکت‌ها و کارتل‌ها و راه‌اندازی برخی بنگاه‌های اقتصادی مانند «مک دونالد» به دنبال ترویج فرهنگ و سبک زندگی خود هستند.

وی با بیان این‌که ایجاد هم‌سطحی فرهنگی در جهان و مطیع ساختن ملت‌ها به‌طور غیرمستقیم در دستور کار آمریکا قرار دارد، افزود: پیوند ملت ما با ارزش‌ها، آرمان‌ها و رهبری آسمانی و الهی است و خواب‌های استکبار هیچ‌گاه در مورد ملت ایران تعبیر نمی‌شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد لانه فساد و ایجاد درگیری در بین کشورهای اسلامی مانند عراق و سوریه هستند اما با حضور جوانان غیرتمند حزب‌الله این موضوع هیچ‌گاه اتفاق نمی‌افتد.

وی با قدردانی از تلاش‌های حزب‌الله و روشنگری‌های سید حسن نصرالله اظهار کرد: اگر ایستادگی و هوشیاری حزب‌الله نبود امروز از سوریه اثری باقی نمانده بود چنانکه در یمن نیز ملت بیدار شده و یقین بدانید اضمحلال آل سعود نزدیک است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با یادآوری استقبال بی‌نظیر مردم استان فارس از سفر رهبر معظم انقلاب به این استان، اظهار داشت: پیوند ملت با ولایت و اهل‌بیت (ع) هرگز قطع نمی‌شود و افتخار همه ما این است که شیعه به دنیا آمده و شیعه زندگی کرده و شیعه از دنیا می‌رویم.

محمدی گلپایگانی با گرامیداشت سالروز بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ (ع) و اشاره به خصوصیت‌های شخصیتی احمد بن موسی (ع) گفت: این حضرت در دوران پدرش مورد احترام ویژه بود و مردم نیز با توجه به تقوا و منش وی، برای امامت با آن حضرت بیعت کردند اما تقوا، بصیرت و ولایتمداری حضرت شاه‌چراغ (ع) سبب شد ایشان با برادر خود امام رضا (ع) بیعت کرده و اعلام کند هرکس با امام رضا (ع) بیعت کند با من بیعت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها