حجت الاسلام شیخ زاده در خطبه‌های نماز جمعه هرات گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع)، نقشه‌هایی که استکبار جهانی به ایران کشیده بود را نقش برآب کرد و ملت ایران هیچ گاه اجازه نفود آمریکا را به خاک ایران با هر عنوانی نخواهد داد .
کد خبر: ۸۵۵۷۸۲۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم،خطیب نماز جمعه این هفته هرات در خطبه اول نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی در همه شئونات زندگی فردی و اجتماعی دعوت کرد  .

" حجت الاسلام علی شیخ زاده " به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) به ذکر روایاتی از زندگی این امام بزرگوار پرداخت   .

شیخ زاده در ادامه  اظهار داشت : امام رضا (ع) سه ویژگی بزرگ اخلاقی داشتند که مسلمان و رهروان آن امام همام باید در تمام زندگی از ایشان الگو بگیرند  .

امام جمعه موقت هرات گفت : امام رضا (ع) در برخورد با مردم با محبت و دلگرمی صحبت میکردند ،هیچ گاه کلام مسلمان را قطع نمیکرد و نیاز مردم را تا حد اماکن برطرف می کردند  .

خطیب نماز جمعه هرات در خطبه دوم به دهه کرامت اشاره و به ذکر چند ویژگی بارز حضرت فاطمه معصومه (س) پرداخت  .

حجت الاسلام شیخ زاده ضمن عرض تسلیت شهادت رجایی و باهنر دو اسوه ساده زیستی و دو یار امام (ره) هفته دولت را به تمام خدمتگزاران به نظام تبریک گفت  .

وی افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای دولتمردان است که برنامه و فعالیت های خود را برای مردم تشریح و آنان را در جریان امور کارها قرار دهند  .

شیخ زاده گفت : سیاست های دولت باید با انتظارات مردم سنخیت و رضایت مردم را به دنبال داشته باشد چون رضایتمندی مردم بزرگترین سرمایه دولت است و تا زمانی که مردم پشتیبان دولت باشد هیچ آسیبی به نظام اسلامی وارد نمی شود .

حجت الاسلام شیخ زاده درپایان با اشاره به بیانات مقام معظم  رهبری در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت و اتحادیه رادیو تلویزیون ها اظهارداشت : رهبر معظم انقلاب در این دیدار نقشه هایی که استکبار جهانی به دنبال دارد را نقش برآب کرد و ملت ایران هیچ گاه اجازه نفود آمریکا را به خاک ایران با هر عنوانی نخواهد داد .

 

ارسال نظرات