فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه گفت: جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در تفرجگاه شهید دستغیب دهدشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۰۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار سعید برومندزاده صبح امروز طی ایینی از اصحاب رسانه فعال در حوزه بسیج و سپاه تجلیل کرد.
برومندزاده در این نشست گفت: در دنیای امروز که انفجار اطلاعات است این رسالت بسیار مهم‌تر از گذشته است.
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با بیان این‌که یک خبرنگار خوب واقعیات را بدون حاشیه سازی مطرح می‌کندگفت: خبرساز کسی است که دنبال حاشیه سازی و دروغ پراکنی است.
برومندزاده امانتداری و حفظ خبر را از دیگر وظایف خبرنگاران برشمرد و تصریح کرد: خبرنگار نباید رسالت خود را فدای فردیات و ایده خاص کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در ادامه با تبریک دهه کرامت از اجرای ویژه برنامه‌های متناسب با این دهه در شهرستان خبر داد و یادآور شد: جشن بزرگ ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در نخستین روز از دهه کرامت به همت سپاه ناحیه در دهدشت برگزار شد. 
برومندزاده از اجرای طرح «آبروی کوچه، افتخار محله» در سطح شهرستان خبر داد و با بیان این‌که این طرح از سری برنامه‌های مربوط به بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شاخص هر شهرستان است خاطرنشان کرد: نخستین برنامه این طرح با یادواره شهیده گلنار امامیان در روستای فیلگاه اجرا شد.
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه اعزام پزشکان بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان عنوان کرد و افزود: روز میلاد امام رضا(ع) آیین جشنی در تفرجگاه شهید دستغیب دهدشت برگزار می‌شود.
ارسال نظرات