خبرگزاری بسیج: هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان پیشوا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۹۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:
اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان پیشوا در پی دعوت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل مجلس شورای اسلامی از قوه مقننه کشور بازدید به عمل آوردند.

این دیدار که به منظور آشنایی اعضای هیأت رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان پیشوا با راهکار ها و دیده های اجرایی روابط عمومی و امور فرهنگی یکی از سه قوه کشور برگزار شد، چندین ساعت به طول انجامید حاضران با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از نزدیک با روند قانونگذاری کشور آشنا گردیدند.

دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شریف شهرستان های پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان بازدید اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان پیشوا، مجلس شورای اسلامی را برایند و نماد نظام جمهوری اسلامی دانست و  در توضیح این مطلب گفت: از مجموع جمعیت کشور نزدیک سیصد نماینده با افکار و ایده های مختلف به این محل قانونگذاری راه می یابند و برای مسائل ریز و درشت کشور قانون سازی کرده و مدیران کشور را رصد و نظارت می نمایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از روابط عمومی ادارات خواست تا با تجهیز خود به علوم روز این رشته خاص، بر دانش و اطلاعات خود افزوده و زمینه رشد و بسط روابط عمومی را خصوصا در شهرستان پیشوا فراهم آورند.

گفتنی است؛ در این بازدید ضمن ملاقات با مدیرکل روابط عمومی مجلس و حضور در صحن علنی مجلس با تنی چند از نمایندگان مجلس پیرامون معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان پیشوا و ادارات عضو شورای روابط عمومی شهرستان مباحثی مطرح گردید.

در پایان این بازدید که مهدی مقاری، کمال شیرازی، رضا زندی، جواد حلیمی، سید حسین طالبی و فاطمه میرزایی نیز در آن حضور داشتند، دفاتر برخی از نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی هم مورد بازدید قرار گرفت و بازدیدکنندگان از نزدیک  شاهد روند خدمات ایشان نیز قرار گرفتند.




ارسال نظرات