خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

امر به معروف و نهی از منکر توقف‌پذیر نیست

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: اکنون امر به معروف و نهی از منکر به وسعت دفاع از ارزش‌هاست و هر جایی که هدف دفاع از ارزش‌ها وجود داشته باشد باید به این اصل توجه کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۹۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار کاظم مجتبابی در رزمایش ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی نیروهای انتظامی استان قم که با مشارکت آمران به معروف و ناهیان از منکر در میدان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) اجرا شد، با تاکید بر اینکه مجموعه‌های مختلف در استان قم برای احیای امر به معروف و نهی از منکر گام برمی‌دارند، اظهار کرد: تلاش این مجموعه‌ها سبب شده است که اکنون امنیت اخلاقی و اجتماعی مناسبی در استان قم داشته باشیم.

وی بهره‌گیری از قدرت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی را یکی از اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد و اضافه کرد: استمرار حرکت‌های بازدارنده و تجمیع توانایی مجموعه‌های مختلف، پاکسازی ناهنجاری‌های سطحی و تامین امنیت اجتماعی بخش‌های دیگری از اهداف این رزمایش است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر توقف‌پذیر نیست، گفت: اکنون امر به معروف و نهی از منکر به وسعت دفاع از ارزش‌هاست و هر جایی که هدف دفاع از ارزش‌ها وجود داشته باشد، باید به این اصل توجه کنیم.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر میدان هدایت جامعه اسلامی است، عنوان کرد: تذکر زبانی و ایجاد محدودیت‌ها برای هنجارشکن‌ها از اهداف برگزاری این رزمایش است.

مجتبایی ادامه داد: مجموعه‌های مختلف نظامی در این رزمایش توانایی خود را به نمایش گذاشته و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای استان قم این توانایی‌ها در شبکه‌های مختلف انعکاس داده می‌شود.



ارسال نظرات