خبرهای داغ:
با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)؛

رزمایش ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در قم برگزار شد

رزمایش ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با مشارکت آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم با سخنرانی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و فرمانده نیروی انتظامی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۸۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رزمایش ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی از محل چهار راه بازار با حضور نیروهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر،‌ جامعه ناصحین، گردان بشیر، گردان 183 تیپ امام صادق(ع)، مجمع رهروان پیرو ولایت و دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر از سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و جمعی دیگر از نیروهای مسلح آغاز و سپس در میدان بزرگ امام خمینی(ره) در آستانه حضرت معصومه (س) پایان پیدا کرد.

نیروهای مسلح پس از رژه در مقابل دیدگان مردم و فرماندهان نیروهای مسلح به محله‌های از پیش تعیین شده رفته و در آن مکان برای اجرای عملیات امر به معروف و نهی از منکر اقدام کردند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حاشیه این رزمایش با تاکید بر اینکه تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یکی از برکات خون شهداست، گفت: دولت باید در اجرای این قانون اهتمام جدی داشته باشد و ثمرات آن به زودی در سطح جامعه اسلامی قابل مشاهده خواهد بود.

کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر توقف‌پذیر نیست، تصریح کرد: اکنون پهنای امر به معروف و نهی از منکر به وسعت دفاع از ارزش‌هاست و هر جایی که هدف دفاع از ارزش‌ها وجود داشته باشد، باید به این اصل توجه کنیم.


ارسال نظرات