فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در حوزه نظامی و امنیتی از اقتدار بالایی برخوردار است گفت: هیچ کشوری جرأت رویارویی با این ملت بزرگ را ندارد.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۶۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه فرماندهان و اعضاء شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی که در آمفی تتاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این دوره، بر لزوم توجه به توصیه های شهدا و ادامه راه آنها تاکید کرد.

وی با اشاره به خواسته مقام معظم رهبری از دانش آموزان مبنی بر فعالیت در تحصیل، تهذیب و ورزش، گفت: شایسته بسیجی ها نیست که در حوزه علمی و پژوهشی معدل پائین داشته باشند.

وی تصریح کرد: شایسته یک بسیجی نسیت که بسیجی باشد، خود را یاور ولایت بداند اما خوب درس نخواند و از نظر علمی ضعیف باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجی باید درس خوان باشد تا یاور ولایت قرار گیرد گفت: بسیجی باید تهذیب نفس داشته باشد و در مرحله نخست احترام به پدر و مادر داشته باشد.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه بسیجی بودن به لباس نیست گفت: اخلاق، رفتار و منش اصلی ترین ویژگی بسیجیان است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در حوزه نظامی و امنیتی از اقتدار بالایی برخوردار است گفت: هیچ کشوری جرأت رویارویی با این ملت بزرگ را ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن قدرت حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد، افزود: در روز عید فطر مقام معظم رهبری با زبان بی زبانی گفتند که اگر میل دارید آزمایش کنید.

سردار عبدالله پور در پایان از افتخار آفرینان لیگ علمی پایا بطور ویژه و همچنین قاریان و شاعران بسیجی دانش آموز و برندگان مسابقات ورزشی با اهداء لوح و جایزه تقدیر کرد.

ارسال نظرات