کارشناس فضای مجازی با اشاره بر اینکه شبکه های اجتماعی آثار خوب و بد به همراه دارد، گفت: مراقب دشمن پنهان در شبکه های اجتماعی باشیم.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۲۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد لواف در جمع بسجیان پایگاه اسراء سمنان اظهار داشت: شبکه های اجتماعی می تواند تأثیرات خوب و بد به همراه داشته باشند و این بستگی به نوع استفاده افراد دارد.

کارشناس فضای مجازی بیان کرد: یکی از علل گرایش زیاد مردم به شبکه های اجتماعی، رایگان بودن آن ها است؛ اما باید مراقب استفاده خود از آن باشیم و عکس های شخصی را در گوشی همراه نگهداری نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: ادوارد اسنون از سازمان امنیت ملی آمریکا خود ادعا کرده است که اطلاعات کاربران شبکه های اجتماعی را رصد می کند.

لواف با بیان اینکه طراح شبکه اجتماعی وایبر، تالمون مارکرو یک کارآفرین اسراییلی- آمریکایی است، ادامه داد: به گفته تالمون، وایبر می تواند ازگزارش تماس ها،عکس پس زمینه،ضبط مکالمات،لرزش گوشی،ارسال پیامک، gpsو عکس ها استفاده کند.

کارشناس فضای مجازی، غیراخلاقی بودن برخی شبکه های اجتماعی را مخرب دانست و اظهار کرد: والدین باید استفاده فرزندان از فضای مجازی را کنترل کنند؛ چرا که گرایش زیاد اعضای خانواده به شبکه های اجتماعی بازخورد منفی عاطفی در خانواده را به همراه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها