جانشین تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:
جانشین تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با تأکید بر اینکه مراقب توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه بین صفوف ملت و ولایت باشیم گفت: گفتمان رهبری باید در جامعه ترویج و تبیین شود؛ چرا که ولایت، چراغ راه حرکت نظام است.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۲۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علیرضا اسکندرپور در گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه های محمدرسول الله(ص) و امیرالمونین(ع) بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود که در هیئت قمربنی هاشم(ع) برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با اشاره به تبعیت از ائمه معصومین در قول و فعل اظهار کرد: توجه به موضوع تبعیت از ولایت موضوعی مهم در نظام اسلام است و با در نظر گرفتن این موضوع است که مسلمان واقعی شناخته می شود.

وی افزود: امام رضا(ع) در حدیثق مشهور سلسله الذهب به موضوع ولایت اشاره دارند و این تاکید امام برای این است که ولایت پذیری عین اسلامیت است و ما باید با توجه به این موضوع راهبرد خود را مشخص و حرکت نماییم.

جانشین نظام صالحین سپاه شاهرود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه تبعیت از ولایت است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر اصل ولایت فقیه تشکیل شده و یکی از دلایل استحکام و استواری آن نیز همین ولایتمداری است.

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی که بر مدار ولایت شکل بگیرد، استوار است و اقتدار و عزت دارد و امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت در جهان با عزت و استوار ایستاده است و الگویی برای همه آزادی خواهان جهان می باشد.

اسکندر پور با تأکید بر اینکه مراقب توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه بین صفوف ملت و ولایت باشیم گفت: گفتمان رهبری باید در جامعه ترویج و تبیین شود؛ چرا که ولایت، چراغ راه حرکت نظام است.

محقق و پژوهشگر حوزه دین با بیان اینکه در عصر حاضر استکبار جهانی در صد ایجاد اختلاف در جهان اسلام هستند عنوان کرد: دشمنان نمی خواهند امت واحده اسلامی شکل بگیرد و تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف و تفرفه افکنی و تجزیه کشورهای اسلامی بکار بسته اند و وجود گروه های تکفیری و سلفی برای همین امر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها