شوراي بهداشت شهرستان تفت به رياست فرماندار و با حضور ساير اعضاء در محل فرمانداري تفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۰۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: "محمود زارع رشكوييه" در حاشيه اين نشست با اشاره به در اولويت بودن موضوع بهداشت و درمان در دولت تدبير و اميد گفت: اجراي نظام تحول سلامت گام مهمي در جهت اجراي سياست هان كلان ابلاغي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در حوزه بهداشت و درمان است كه اثرات نيكوي آن را مردم شريف به ويژه جامعه روستاييان عزيز به خوبي درك كرده اند.

فرماندار تفت با اشاره به در پيش بودن هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت ارزشمندي است تا متوليان حوزه بهداشت و درمان به درستي به تبيين دستاوردهاي عظيم دولت در اجراي تحول تحول سلامت بپردازند.

وي ادامه داد: اجرای موفق این طرح از دستاوردهای مهم و ارزشمند در حوزه درمان است که رضایت مردم را به همراه داشته و سطح خدمت رسانی در بخش سلامت را به ویژه در مراکز دولتی به نحو چشمگیری ارتقاء داده است که حقیقتا جای قدردانی دارد.    

فرماندار تفت همچنين در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اهميت كنترل بيماري هاي مشترك ميان دام و انسان گفت: خوشبختانه با سياستگذاري هاي مناسب در بخش بهداشت و سلامت، اقدامات خوبي در شهرستان تفت در اين رابطه صورت گرفته است.

وي اعمال نظارت هاي دقيق بر بهداشت و سلامت دام و طيور و هماهنگي مناسب بين دستگاههاي متولي در اين حوزه را ضروري دانست و گفت: کنترل بیماری‌هایی مانند سالک، تب مالت و ... که به دلیل پیچیدگی عوامل متعدد ایجادکننده آنها به عنوان یک تهدید اساسی برای انسان مطرح است، به همکاری دستگاههاي مرتبط نیاز دارد كه اين موضوع در شهرستان تفت به درست پيگيري مي شود.

يادآورد مي شود در نشست شوراي بهداشت شهرستان تفت، كارشناسان امر به ارائه گزارشات مرتبط پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.

 

 

ارسال نظرات