فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه استکبار جهانی بسعی در ایجاد اختلاف در امت اسلامی دارد، گفت: هوشیاری ملت های منطقه و دولت ها این توطئه را خنثی می کند.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۰۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی مشترک شورای پایگاه های بسیج مساجد و محلات ولایت و شورای مدیران ناحیه و حوزه که با حضور 150 نفر به میزبانی پایگاه میعاد در مسجد شهید افتخاری شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و تأکید بر استفاده معنوی از این ایام و خودسازی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی به همت امام راحل بنیان نهاده شده اظهار کرد: سازمان بسیج یک سازمان با تشکیلات منظم و اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است که توانسته از بدو تأسیس تا کنون به اهداف تعیین شده دست یابد و به راه تعالی خود ادامه دهد.

وی افزود: بسیج از ابتدای تشکیل انقلاب همراه انقلاب بوده و امروز نیز با تمام توان مدافع انقلاب اسلامی و ارزش های آن است و گوش به فرمان ولایت برای دفاع از ارزش ها و جغرافیای این کشور است.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه امروز فرهنگ بسیج در دل ملت های منطقه نفوذ کرده است، بیان کرد: امروز بسیج مختص به ایران نیست و در عراق و سوریه و لبنان و یمن و سایر کشورهای اسلامی شاهد تشکیل بسیج مردمی با اهداف نزدیک به فرهنگ ناب بسیجی هستیم.

وی با اشاره به توجه به امر معرفت و بصیرت در بسیج عنوان کرد: بسیج دارای ابعاد مختلف و در گسترده وسیع اجتماع تعریف شده و همه اقشار و افکار و عقاید را شامل می شود و این بسیج چنان نفوذی دارد که کسی نمی تواند در برابر آن ایستادگی کنند.

دامغانی خاطر نشان کرد: بسیج ما فقط نظامی نیست؛ بلکه مکتبی پویاست که در آن بصیرت افزایی و معرفت زایی و تربیت و مهارت آموزی در آن ترویج و تأکید می شود و یک فرد بسیجی علاوه بر بُعد نظامی باید ابعاد معرفتی بصیرتی را نیز رعایت کرد.

وی افزود: باید پایگاه های بسیج به اهداف تشکیل بسیج دقت کنند و با توجه به برنامه های ابلاغی سازمان بسیج و راهبرد آن حرکت کنند تا این انقلاب به تمدن بزرگ اسلامی منجر شود.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به تحولات منطقه ای و بین المللی نیز گفت: امروز منطقه ما با تروریست هایی رو به روست که داعیه اسلامیت دارند اما بویی از اسلام نبرده اند و این توطئه استکبار برای ایجاد اختلاف در امت اسلامی است و باید مراقب این توطئه ها باشیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای تلاش دارد تا با ایجاد اختلاف به اهداف و خواسته ها شوم خود بر تسلط بر منطقه غرب آسیا دست یابد و هوشیاری ملت های منطقه و دولت ها این توطئه را خنثی می کند.

در این گردهمایی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج به تشریح اهداف این گردهمایی پرداخت و گفت: این نشست فصلی در جهت ایجاد انس و مودت بین شورای پایگاه ها و حفظ و انسجام و تشریح و تبیین اهداف بسیج و عملکرد پایگاه ها برگزار شده است.

در پایان این نشست کارگروه های تخصصی شورای مدیران ناحیه با قسمت های مشابهه در حوزه و پایگاه ها برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها