معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد:

اجرای آموزه‌های دینی؛ نشاط و شادابی جامعه را در پی دارد

اقدس خاتم الحسینی در همایش بانوان کارمند گفت: زندگی و نشاط در اجرای آموزش‌های دینی و اجرای سفارشات ائمه اطهار (ع) محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۷۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزارری بسیج به نقل از یزدبانو، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد در همایش عفاف و حجاب، تبیین شبکه های ماهواره ای و سبک زندگانی ویژه بانوان کارمند که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد گفت: زندگی و نشاط در اجرای آموزش‌های دینی و اجرای سفارشات ائمه اطهار (ع) محقق می‌شود.

اقدس خاتم الحسینی با بیان آیاتی از قرآن، روایات متعدد و بیانات ائمه اطهار در فضیلیت زن و اهمیت عفاف و حجاب تصریح کرد: زنان کلیدی ترین نقش را در جامعه و خانواده دارند و از این رو باید بیشتر به خودسازی بپردازد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام دهقان کارشناس مسائل خانواده در مورد لزوم بروز شدن آگاهی خانواده ها در زمینه های مختلف از جمله رسانه ها اذعان کرد: تربیت فرزندان تحت هرشرایطی به عهده خانواده است و لازم است با آگاهی از آسیب های امروزی از فرزندان خود مواظبت کنند.

در بخش دیگری از این مراسم  با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد، مدیرکل فنی و حرفه ای استان، فرمانده پایگاه فنی و حرفه ای از 10 نفر از بانوان کارمند بسیجی نمونه تقدیر شد.

ارسال نظرات