مراسم با شکوه بزرگداشت امامزادگان با حضور خادمین حرم رضوی، مسئولین و اقشار مختلف در آستان مقدس امامزاده سید احمد (ع) و سید محمود(ع) مهردشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۷۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، به همت مرکز فرهنگی و قرآنی ، جشن آستانه های بهشت به مناسبت دهه کرامت، بزرگداشت و تکریم امامزادگان سید احمد و سید محمود علیهماالسلام شهر مهردشت با حضور پرشور و گسترده زائرین و مجاورین حرم مطهر برگزار شد.

حرم مطهر میزبان خادمان حرم مطهر رضوی گردید و این بارگاه با ورود خادمین به عطر و بوی حرم رضوی عجین گشت. این مراسم همزمان با اقامه ی نماز مغرب و عشا و سخنرانی مدیحه سرایی امام جمعه ی محترم بخش بهمن،حجت الاسلام و المسلمین علیزاده آغاز شد.

پس از آن مراسم استقبال از خادمین حرم مطهر رضوی توسط مردم و سادات محترم انجام گرفت و خادمان در میان انبوه جمعیت حاضر وارد حرم مطهر شدند و پس از زیارت امامزادگان به قرائت صلوات خاصه ی امام رضا علیه السلام و مولودی خوانی و مداحی پرداختند.

در ادامه برگزیدگان جشنواره ی فرهنگی و هنری آستانه های بهشت و مسابقه ی پیامکی جشنواره با حضور مسئولین شهرستان معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان مراسم به ۱۴ نفر از حاضرین به قید قرعه ۱۴ کمک هزینه ی سفر مشهد مقدس اهدا گردید و با نور افشانی حرم مطهر مراسم به پایان رسید.


ارسال نظرات