نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید بیش از گذشته هوشیار باشیم چراکه دشمن قصد دارد از طریق نفوذ دراقتصاد، شرایط اقتصادی کشور را به هم بریزد .
کد خبر: ۸۵۵۷۶۷۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از یزدامروز؛ نماینده مردم یزد و اشکذردر مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع خانواده های آزادگان یزدی گفت: هرچند آزادگان عزیز نیازی به این تکریم ها و تجلیل ها ندارند اما این تجلیل ها در حقیقت تجلیل از صبر و مقاومت یک ملت در برابر زورگوئی ها و زیاده خواهی های دشمنان است.

دکتر محمد صالح جوکارافزود: این صبرو مقاومت بود که کمر دشمن بعثی را با آن همه تجهیزات و نفرات شکست و این مطلب یک درس بزرگ و عبرت تاریخی است.

جوکار، آزادگان را شهدای زنده و نماد تحمل سختی ها و مشت کوچکی از ملت دانست و اضافه کرد: دوران اسارت درحقیقت دوران صبر و استقامت شما در برابر ظلم و ظالم بود چرا که درهمین دوران عده ای از اسرا درزیر شکنجه های وحشیانه رژیم بعث به شهادت رسیدند و برخی نیز امروز به دلیل وجود آثارشکنجه و زخم های کهنه در بدن رنجور خود، به جرگه شهدا می پیوندند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی برتلاش دشمن در جهت نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به کشور گفت: ما در هشت سال دوران دفاع مقدس به برکت فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهدا، جانبازان و آزادگان اجازه نفوذ نظامی به دشمن نداده و هرگز نیز اجازه نفوذ از هر روش دیگری را نخواهیم داد.

جوکار تاکید کرد: امروزباید بیش از گذشته هوشیار باشیم  چراکه دشمن قصد دارد از طریق نفوذ دراقتصاد، شرایط اقتصادی کشور را به هم بریزد.

جوکار با اشاره به مقاومت مردم لبنان، سوریه، یمن و عراق دربرابر ظلم و جور در منطقه اظهارداشت: ایران اسلامی که پیش قراول مقاومت و ایستادگی به حساب می آید چشم وچراغ ملت های مقاوم منطقه بوده و اگر مقاومت این کشورها در منطقه نبود تروریست های دست پرورده آمریکائی‌ها امروز تمام منطقه را به آشوب و بی ثباتی کشانده بودند.

جوکار در پایان با اعلام این مطلب که امروز تدابیر مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران سبب به بن‌بست رسیدن استراتژی آمریکائی‌ها در منطقه شده ابراز داشت: به‌واسطه همین تدابیر، ایثار و پایداری شما آزادگان سرافراز و ملت ایران است که شاهد شکست‌های پی‌درپی راهبردهای دشمن در منطقه هستیم.


ارسال نظرات