حجت‌الاسلام ابو ترابی فرد در جمع خانواده‌های آزادگان یزدی گفت:عظمت دفاع مقدس به سبب حضور ایمان رزمندگان و آزادگان در جای‌جای جبهه‌ها و نشأت گرفته از مقاومت شما در دوران اسارت بود.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۷۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع خانواده‌های آزادگان استان یزد ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) گفت: آزادگان بسیار محترم‌اند و احترام به آنان، دارای نشانه‌ها و شواهدی است که مهم‌ترین شاهد آن عدم نزول بلای الهی بر سر صدام و صدامیان تا زمان حضور آخرین آزاده در این سرزمین بود.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابو ترابی فرد با اشاره به داستانی از میرزا حسن وافی که مسئول سابق ستاد آزادگان استان یزد گفت: روزی یکی از آزادگان از روی عصبانیت به‌صورت میرزا حسن سیلی می‌زند و وی تصمیم می‌گیرد از ستاد استعفا دهد. شب‌هنگام مادرمیرزا در رؤیای صادقه به محضر حضرت زینب کبری (س) شرفیاب شده و ایشان خطاب به مادر میرزا می‌گویند میرزا حسن را صدا بزن می‌خواهم مطلبی به وی بگویم و پس از حضور میرزا به محضربی بی، حضرت زینب (س) خطاب به میرزا حسن وافی می‌گویند آقای میرزا حسن من در دوران اسارت سیلی‌های زیادی خورده‌ام ولی پا پس نکشیده‌ام و حالا تو می‌خواهی با یک سیلی که از یک آزاده خورده‌ای ترک خدمت کنی.

حجت‌الاسلام ابو ترابی فرد ادامه داد: عظمت دفاع مقدس به سبب حضور ایمان رزمندگان و آزادگان در جای‌جای جبهه‌ها و نشأت گرفته از مقاومت شما در دوران اسارت بود.

وی خطاب به آزادگان حاضر در مجلس گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب شما نه‌تنها عزت، عظمت و آبروی اسلام و ایران را حفظ کردید بلکه در حقیقت به اسلام آبرو بخشیدید.

برادر شهید بزرگوار سید علی اکبرابوترابی فرد، با نقل خاطره‌ای از دوران اسارت سید و سالار آزادگان ایران شهید ابو ترابی گفت: من فکر می‌کنم اگر خداوند از اخوی بنده بخواهد درخواستی داشته باشد ایشان اظهار کند خدایا یک‌بار دیگر مرا به دنیا بازگردان تا با رفقای اسیرم دوباره لحظات اسارت را تجربه کنیم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، دفاع مقدس و دوران اسارت را تکرارناشدنی برشمرد و اظهار داشت: درکجای دنیا و در کدام مقطع از تاریخ انقلاب سراغ دارید که به‌مانند روز 26 مردادماه 69 همه شهرها و روستاها و بخش‌های کشور آذین‌بندی شده و سراسر جشن و سرور و شادمانی باشد.

حجت‌الاسلام ابو ترابی آزادگان را مجاهدان حقیقی راه خدا دانست که باتحمل سختی‌ها در دوران اسارت لحظه‌ای در برابر دشمن بعثی و جنایتکار سر خم نکرده و با حفظ اقتدار و صلابت خود،صدامیان را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

ابو ترابی در پایان خطاب به همسران و خانواده‌های آزادگان استان گفت: خوشا به حالتان که خداوند توفیق خدمت به یک رزمنده و آزاده را به شما مرحمت کرده و به همین دلیل است که خانواده‌های آزادگان، انقلابی، فداکار و ایستاده در کنار نظام‌اند.

یزدامروز

ارسال نظرات