خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال یک تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که بیشترین آن مواد مخدر صنعتی بوده کشف شده است، گفت: کشفیات امسال نسبت به همین زمان در سال گذشته 8 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۴۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمد مهدیان نسب امروز در افتتاح یگان عملیاتی فوریت های پلیس ۱۱۰ فرماندهی انتظامی شهرستان همدان در جمع خبرنگاران گفت: پیش از این عملیات فوریت ها از طریق کلانتری ها انجام می گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یگان فوریت ها از غیر فوریت ها تفکیک شده و به صورت ۱۱۰ عملیاتی شده است، افزود: در یگان عملیاتی فوریت های پلیس ۱۱۰ نیروی متخصص به امور مربوطه رسیدگی می کند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ساختمان یگان فوریت ها با حدود ۴۰ میلیون تومان اعتبار در ۱۲۰ متر فضا ساخته شده، ادامه داد: سامانه ۱۲-۲۴ در چهار نقطه همدان استقرار دارد تا سریعتر مطالبات مردم را پاسخ دهیم.

مهدیان‌نسب با اشاره به اینکه ماموریت هایی که نیاز فوریتی دارند باید از سوی مردم اعلام شوند، عنوان کرد: در پنج ماه نخست امسال مطالبات مردم ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: مجموع مطالبات مردم از فوریت های پلیس در مدت زمان مشابه سال گذشته ۸۵ هزار تماس تلفنی بوده که امسال با ۲۴ درصد کاهش به ۶۵ هزار تماس تلفنی رسیده است.

فرمانده انتظامی استان همدان این کاهش را به دلیل تفکیک و عملیاتی شدن فوریت ها از غیرفوریت ها دانست و افزود: یکی از مشکلات مرکز فوریت ها این است که مردم در تماس های تلفنی آدرس ها را کامل بیان نمی کنند که بهتر است از آدرس های کمکی استفاده کنند.

مهدیان‌نسب میانگین زمان حضور مامورین در صحنه را ۱۵ دقیقه پس از تماس دانست و ادامه داد: زمان ابلاغ ماموریت از مرکز فوریت ها دو دقیقه است.

وی در ادامه سخنان خود از کشف ۲۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این محموله ۱۶ کیلوگرم شیشه وجود داشت.

فرمانده انتظامی استان همدان با افزودن این نکته که مردم باید هرگونه تحرکات قاچاقچیان خرده و عمده را اطلاع دهند، افزود: با همکاری مردم و برخورد جدی مامورین وضعیت اعتیاد در جامعه روبه بهبود خواهد بود.

مهدیان‌نسب با اعلام اینکه در پنج ماه نخست امسال یک تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که بیشترین آن مواد مخدر صنعتی بوده کشف شده است، گفت: کشفیات امسال نسبت به همین زمان در سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات