خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به شهرستان دامغان بخش‌هایی از پروژه عظیم فولاد کویر دامغان را بازدید و با مسئولان شهرستان و مدیران این مجتمع صنعتی گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۲۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی در این نشست که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان، فرماندار، امام جمعه، شهردار، امام جمعه موقت، بخشدار مرکزی، برخی اعضای شورای اسلامی شهر دامغان برگزار شد، اظهار داشت: فولاد کویر دامغان از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است.

وی ضمن تأکید بر تکمیل و راه‌اندازی هرچه زودتر این واحد صنعتی، افزود: مدیران شهرستان و مدیریت پروژه فولاد کویر دقت کنند که نیرو‌های مورد نیازشان را از افراد بومی جذب کنند زیرا شهرستان دامغان روستا‌های بسیار و متأسفانه جوانان جویای کار فراوانی دارد.

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه شهرستان دامغان همواره در استان سمنان در بعد اختصاص اعتبارات و امکانات و فراهم شدن زمینه‌های توسعه مظلوم واقع شده، همه مسئولان نیز به این مظلومیت واقفند، ولی متآسفانه در دولت‌های قبلی برای رفع این مظلومیت کاری انجام نشد، افزود: طرح‌هایی همچون این کارخانه برای شهرستان دامغان نعمت محسوب می‌شود.

امام جمعه سمنان روستایی بودن و اهل کار  و تلاش بودن را یک افتخار برشمرد و با بیان این مطلب که افتخارم این است که روستایی هستم، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری های بزرگی همچون پروژه فولاد کویر و کاهش نرخ بیکاری عنایت الهی است، فرماندار دامغان و استاندار سمنان باید مشکلات سرمایه‌گذاران را برطرف کنند تا معضل بیکاری کمرنگ‌تر شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی از ائمه جمعه و مسئولان خواست، حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند و گفت: امام جمعه دامغان مردمی‌ترین و پیگیر‌ترین امام جمعه استان سمنان است و دیگر مسئولان باید ایشان را در امر تلاش برای خدمتگزاری الگو قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها