فرمانده سپاه قدس گیلان:

ظرفیت بسیج در عرصه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید از توان بسیج در عرصه‌های مختلف استفاده نمود گفت: باید از اقشار متخصص بسیج در عرصه‌های مختلف استفاده نماییم.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۲۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار عبدالله‌پور در جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه رشت برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: بسیج یک ظرفیت آماده و بزرگ برای نشان دادن جلوه‌های اصیل انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروز رسالت بسیج کمتر از دیروز نیست، امروز رویکرد و سلاح ما عوض شده و از بعد نظامی به بعد اندیشه و راهبرد و راهکار تبدیل شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی افزود: وظیفه تمام مسئولان فرهنگی باید رفع دغدغه‌های فرهنگی مدنظر رهبری ‌باشد؛ بنابراین باید ‌در عرصه فرهنگ ‌میدان را جهادی دیده و تلاشمان را مضاعف کنیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه باید از توان بسیج در عرصه‌های مختلف استفاده نمود گفت: باید از اقشار متخصص بسیج در عرصه‌های مختلف استفاده نماییم.

وی با بیان اینکه 848 هزار گیلانی عضو بسیج هستند یادآور شد: از این تعداد 291 هزار فعال و 557 هزار نفر عادی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیجیان را مدلی از انسان‌های ایثارگر و پرتلاش معرفی کرد و گفت: برای موفقیت در انجام هر کاری باید با نگاه بسیجی وارد عمل شویم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه در حوزه مدیریت در کشور دچار بحران هستیم گفت: با وجود امکانات و سرمایه‌های فراوان در کشور دچار بحران مدیریتی هستیم لذا باید با نگاه جهادی مدیر پرورش دهیم.

وی نگاه مدیریتی صحیح به مسائل مختلف را از مهم‌ترین رمزهای موفقیت در اجرای کارها دانست و افزود: مدیریت بهینه از زمان، حرف گوش کردن، مدیریت محبت در بسیج، مدیریت استقامت در کار و مدیریت انعطاف از مولفه‌های مدیریت‌های موفق در بسیج است.  

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه دارای 800 هکتاز زمین زیر کشت است خاطرنشان کرد: از این مقدار 80 هکتار تاکنون کشت شده است و مابقی با تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در حال توسعه و گسترش است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مدیریت محبت در بسیج اساس و پایه کار است گفت: از محبت است که افراد اصلاح می‌شوند.

گفتنی است، در پایان این جشنواره از فرماندهان رده‌های موفق در سپاه و بسیج تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار