فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: این جوانان با شهادت خود ثابت کردند که مردم این سرزمین در دفاع از میهن اسلامی خود حتی از جان خود خواهند گذشت و اجازه نمی دهند که در امنیت پایدار و اقتدار آن خللی ایجاد شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۱۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار با خانواده 5 شهید کامیارانی که در 21 مرداد ماه در درگیری با گروهک های ضدانقلاب و منافق به شهادت رسیده بودند اظهار داشت: دشمنان نمی توانند از حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند.

سردار رجبی افزود: این جوانان با شهادت خود ثابت کردند که مردم این سرزمین در دفاع از وطن اسلامی حتی از جان خود گذر می کنند و اجازه نمی دهند که در امنیت پایدار و اقتدار آن خللی ایجاد شود.

فرمانده سپاه کردستان با تسلیت شهادت رزمندگان بسیجی به خانواده های آنان و مردم شهرستان کامیاران، اجر عظیم الهی و علو درجات را برای این دلاوران از خداوند منان خواستار شد.

در این دیدار و سرکشی که سرهنگ منصور ولیئی فرمانده سپاه کامیاران نیز حضور داشت، بر عزم ملی برای رویاروئی و مقابله با هرگونه تحرکات و تحریکات دشمنان اسلام و ایران تاکید شد.


ارسال نظرات