مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تأکید بر اینکه وحدت، هوشمندی مردم و ولایتمداری و اقتدار نظامی ایران سبب شده تا امروز کشور ما یکی از قدرت های جهانی باشد، گفت: مراقب توطئه های دشمنان باشیم چرا که آنها ولایتمداری و اتحاد مردم را هدف گرفته اند.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۲۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه های بسیج روستاهای ابرسج،ده خیر و حسین آباد حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا که در جنگل ابر شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به ترک اولای آدم اظهار کرد: آدم عمل زشتی انجام نداد اما از فرمان خدا پیروی نکرد و این سبب شد تا او از بهشت رانده شود باید بدانیم گناه بد است اما ترک اولی نیز برای پیامبر زشت و بد است هر چند یک مکروه است

وی با بیان اینکه دنیا خوب و دنیا طلبی مذموم است، افزود: در کنار پیامبر(ص) و امام بودن ارزش نیست؛ بلکه بصیرت داشتن مهم است، هنر آن نیست که لغزشی نداشته باشی بلکه هنر آن است که جایی که امکان لغزش فراهم است ، استوار باشی.

شریفی خاطر نشان کرد: اولین حکومت اسلامی را پیامبر بنیان نهاد و بعد از آن امام علی(ع) در مدت زمان کوتهای آن را ادامه داد اما عدم شناخت و ناآگاهی مردم سبب خانه نشینی ایشان شد و علت اینکه ما گرایش به اسلام واقعی پیدا نمی کنیم عدم شناخت و ناآگاهی از اسلام ناب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به توافق هسته ای گفت: مذاکرات ژنو، وین و لوزان انجام شده است و خوبی مذاکرات این بود که آمریکا در بین متحدان خود منزوی شد.

وی بیان کرد: آمریکا در کشور خود و بین شرکای خود منزلت دارند و ادعاهای فراوان دارند اما در میز مذاکره ساکت و خفقان می گیرند و این از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

شریفی با بیان اینکه آمریکا همیشه قلدر است، گفت: آنها نمی خواهند ما تولید علم داشته باشیم و انرژی هسته ای بهانه ای برای این امر است و وقتی رهبر فرزانه انقلاب اقتصاد مقاومتی را مطرح می کند، برای این است که وابستگی به شرق و غرب عالم نداشته باشیم هرگز به زمین نخواهیم خورد؛ اما اگر وابسته شدیم حتما زمین می خوریم.

وی با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و ترویج آن گفت: باید تلاش کنیم تا اقتصاد مقاومتی را در داخل اجرا کنیم و بدانیم که دشمنان تلاش می کنند ما به اهدافمان نرسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به اثرات مثبت توافق هسته ای گفت: همه دنیا تبلیغ می کردند ایران دنبال بمب هسته ای است و زور می گوید و پای میز مذاکره نمی آید؛ اما این توافق بدانها نشان داد این اشتباه و غلط بود و ایران دنبال مذاکره و حل و فصل موضوع است.

وی با اشاره به موضع استکبار در برابر موشک های کشورمان بیان کرد: آنها بعد از هسته ای به موشک های ما نیز گیر داده اند و از این می ترسند که موشک های ما به سمت اسرائیل هدف قرار گرفته است و آنها تلاش می کنند با اجرای مانورهای مختلف در منطقه ما را بترسانند؛ اما کور خوانده اند و ما به آنها در مانور موشکی سپاه نشان دادیم در یک دقیقه می توانیم 500 موشک شلیک کنیم که نتوانند آنها را هدف قرار دهند.

شریفی با تأکید بر اینکه وحدت، هوشمندی مردم و ولایتمداری و اقتدار نظامی ایران سبب شده تا امروز کشور ما یکی از قدرت های جهانی باشد، گفت: مراقب توطئه های دشمنان باشیم چرا که آنها ولایتمداری و اتحاد مردم را هدف گرفته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تأکید بر شعار سال ،همدلی و همزبانی گفت: دولت ها بدون ضعف نیستند؛ اما باید از آنها حمایت و دفاع کرد، همانطور که رهبر انقلاب تأکید دارند و باید تلاش کرد با همدلی و همزبانی کشور را به سمت قله های پیشرفت هدایت و اتحاد و وحدت را حفظ کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها