خبرهای داغ:
تولیت آستان حضرت معصومه(س):

علاقه ویژه‌ای به اصحاب رسانه دارم / درهای حرم کریمه اهل بیت(س) به روی اصحاب رسانه باز است

تولیت آستان حضرت معصومه(س) گفت: مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از روحانیون خوشفکر است که با اصحاب رسانه همراه و همدل شده است که به همین دلیل از نظر کیفی اخبار مجموعه آستان بانوی کرامت توانسته جایگاه خود را پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۰۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از روحانیون خوش‌فکر است که با اصحاب رسانه همراه و همدل شده است که به همین دلیل از نظر کیفی اخبار مجموعه آستان بانوی کرامت توانسته جایگاه خود را پیدا کند.

وی ضمن ابراز علاقه به اصحاب رسانه بیان کرد: من علاقه ویژه‌ای به اصحاب رسانه دارم، به همین دلیل روز خبرنگار که آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویژه برنامه‌ای را برای تجلیل از خبرنگاران در نظر گرفته بود، از خانواده‌های ایشان نیز دعوت شد تا در این برنامه حضور داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه خبرنگاران در انجام کارهایشان با مشکلات فراوانی مواجه هستند، تصریح کرد: خبرنگاران برخی اوقات در انجام رسالتشان با درهای بسته مواجه می‌شوند، ولی ما با دعوت خبرنگاران همراه با خانواده در آستانه روز خبرنگار به حرم حضرت معصومه (س) نشان دادیم که درهای حرم کریمه اهل بیت(س) به روی اصحاب رسانه و خانواده‌هایشان باز است.

در ادامه این دیدار صمیمانه چند تن از مدیران رسانه‌های استان قم به همراه رئیس سازمان بسیج رسانه،‌ رئیس خانه مطبوعات قم و رئیس شورای راهبردی بسیج رسانه قم سخن گفتند.



ارسال نظرات