خبرهای داغ:
اردوی دو روزه بسیجیان پایگاه باب الحوائج دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با هدف حفظ انسجام بسیجیان پایگاه و تقدیر از فعالیت های بسیجیان در حلقه های صالحین در جنگل ابر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۹۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶
فرمانده حوزه بسیج اداری کارمندی الحدید شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی دو روزه بسیجیان پایگاه باب الحوائج دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: این اردوی دو روزه در جنگل ابر برگزار می شود و 150 نفر از کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در آن حضور خواهند یافت.

علی احمدی افزود: در این اردو که متشکل از خواهران و براداران بسیجی می باشد برنامه های متنوعی چون برگزاری حلقه های صالحین، نشست بصیرتی معرفتی، حلقه های صالحین و برگزاری برنامه های فرهنگی و پیاده روی در جنگل پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اهداف این اردو اظهار کرد: این اردو با هدف حفظ انسجام بسیجیان پایگاه و تقدیر از فعالیت های بسیجیان در حلقه های صالحین و ایجاد ارتباط اعضا حلقه های صالحین برگزار می شود.

احمدی با بیان اینکه پایگاه باب الحوائج دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از پایگاه های فعال بسیج کارمندی شاهرود است، بیان کرد: برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و معرفتی بصیرتی توسط این پایگاه برای اعضا برگزار می شود و برنامه ریزی و توجه به موضوعات فرهنگ دینی مورد توجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها