خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج طلاب شهرستان بهار با بیان اینکه والدین باید برای تربیت فرزندان خود وقت بگذارند، گفت: برخلاف تصوری که برخی دارند در اختیار گذاشتن بازی های رایانه ای برای سرگرم کردن کودکان، خیانتی بزرگ به فرزندان است.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۷۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، کارگاه آموزشی افزایش جمعیت با هدف ارتقای آگاهی و شناخت زنان متاهل و خانواده های موفق بر اساس معیارهای اسلامی در حوزه فاطمه الزهرا (س) شهر بهار برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه کارشناس مسائل دینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت اظهار داشت: کشور ما 150 میلیون جمعیت را می تواند در خود جای دهد.

معصومه عیوضی بیان کرد: سیاستمداران غربی در راستای توسعه دموکراسی غربی با ترویج شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر سعی در نسل کشی جوامع دارند.

فرمانده پایگاه بسیج طلاب شهرستان بهار با برشمردن مشکلات فرزندآوری عنوان کرد: مشکلات اقتصادی و شرایط جامعه خانواده ها را از فرزندآوری منع می کند، این در حالی است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری کمک به حل مشکلات خانواده ها برای افزایش جمعیت باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی در خصوص تربیت فرزندان افزود: آزادی برای کودکان دو خط قرمز دارد، که باید در مقابل کارهای زشت و خطرناک آنان را راهنمایی کرد.

عیوضی با بیان اینکه مادران باید اوج احساسات کودکان خود را درک کنند، اظهار داشت: در فرصت هایی که کودک با مادر خود بازی می کند بهترین زمان برای انتقال نصیحت ها است.

وی در خصوص آسیب های تربیت فرزند بیان کرد: والدین باید برای تربیت فرزندان خود وقت بگذارند، و برخلاف تصوری که برخی دارند در اختیار گذاشتن بازی های رایانه ای برای سرگرم کردن کودکان، خیانتی بزرگ به فرزندان است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات