معاون سیاسی امنیتی استاندارسمنان گفت: احزاب سیاسی می توانند با ارائه ایده ها و نظرات مختلف در توسعه و پیشرفت جامعه تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۳۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، محمد رضا میرزایی در نشستی با احزاب سیاسی و جوانان شهرستان میامی در محل سالن جلسات بخشداری مرکزی این شهرستان ضمن بیان اینکه اختلاف سلیقه ها نباید موجب عدم پیشرفت جامعه شود، اظهار کرد: احزاب سیاسی می توانند با ارائه ایده ها و نظرات مختلف در توسعه و پیشرفت جامعه تاثیرگذار باشند.

وی با یادآوری اینکه احزاب سیاسی دو رسالت مهم برعهده دارند، اظهار کرد: نقد سازنده از مسئولان و یاری رساندن به آنها در برنامه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از جمله رسالت های مهم احزاب سیاسی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: احزاب می‌توانند با بیان اندیشه‌ها و ارائه راهکارهای سیاسی مناسب در مواقع ضروری و با همدلی و هم‌زبانی، اندیشه‌ها و افکار مثمر ثمری را برای کل کشور تبیین کنند که در این امر مهم حضور جوانان در بین تشکل‌ها نقشی راه گشا دارد.

میرزایی تاکید کرد: احزاب سیاسی فعال در جامعه باید توانایی برآوردن نیازهای اقشار گوناگون را داشته و در واقع صدای مردم برای بیان خواسته‌ها و نیازها باشند و به‌همین دلیل وجود احزاب در جوامع ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: احزاب به صورت کار جمعی و تخصصی می‌توانند بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی و با بیان واقعیت‌ها نقش نظارتی بر عملکرد مسئولان داشته باشند و با بیان نقاط ضعف و قدرت آنان در بهبود عملکردشان تاثیر گذار باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین به ظرفیت های شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی و جوانان پرشور، کشاورزی و وجود معادن و آب مناسب از مهمترین قابلیت ها و ظرفیت های این خطه است.

میرزایی بیکاری و اشتغال جوانان را یکی از مهمترین مشکلات جوانان شهرستان میامی دانست و خاطرنشان کرد: بالفعل کردن ظرفیت ها و امکانات بالقوه شهرستان و نگاه ویژه به سمن ها و استفاده بهینه از صنعت و معادن موجود می تواند برای حل مشکلات سودمند باشد.

فرماندار شهرستان میامی نیز درابتدای این جلسه اظهار داشت: احزاب گروه‌هایی هستند که در چارچوب اساس‌نامه مشخص در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، عمرانی و حمایتی فعالیت می‌کنند.

احمد قاضی در خاتمه تصریح کرد: تمام احزاب سیاسی برای هرچه با شکوه تر برگزار شد انتخابات آینده و حضور پرشور مردم در این انتخابات تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها