خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه آزادگان سختی‌ها را تحل کردند و دست از دین خدا برنداشتند، گفت: آزادگان که یکی از بازوهای پر توان امام(ره) بودند باید در ترویج ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس در جامعه اثرگذار باشند.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۱۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله فاضلیان در جمع آزادگان ملایر اظهار داشت: خداوند متعال چندین بازو برای امام قرار داده است و اگر یکی از این بازوها نبود مسلماً اسلام رونق نمی‌گرفت که یکی از این بازوها سپاهیان اسلام بود.

وی با بیان اینکه یکی از بازوهای امام(ره) آزادگان و یکی دیگر از این بازوها شهدا بودند، افزود: امام خمینی (ره) فرمودند «من وقتی به شما آزادگان نگاه می کنم احساس حقارت می کنم».

امام جمعه ملایر با بیان اینکه اگر یکی از این بازوها نبود اسلام شکست می‌خورد، گفت: در دروان جنگ بزرگانی چون ابوترابی بودند که حق بزرگی بر گردن آزادگان داشتند.

وی با بیان اینکه نگهداری از آثار آزادگان بسیار حساس است، افزود: آزادگان از بندگان خاص خدا هستند که با تحمل شکنجه دشمن زیر بار ظلم نرفتند.

فاضلیان با بیان اینکه آزادگان سختی‌ها را تحل کردند و دست از دین خدا برنداشتند، گفت: آزادگان که یکی از بازوهای پر توان امام(ره) بودند باید در ترویج ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس در جامعه اثرگذار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات