اجمالی/ سردار سلامی در اختتامیه اجلاس بسیج اساتید:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موضوع هسته ای تنها یکی از نزاع های ما با آمریکاست، قدرت نظامی آمریکا در مقابل ایران اعتبار خود را از دست داده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۳۰۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختتامیه اجلاس بسیج اساتید در مشهد با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی تازه درحال گرم شدن برای شکست دادن نهایی قدرت‌ها است، گفت: آمریکا درحال زوال است و اروپا دیگر نمی‌تواند یک قدرت با نشاط تلقی شود درحالی که اسلام درحال قدرت یابی است.

یه گفته وی، ما باید از این به بعد آمریکا را تحریم کنیم ما بدون آنان زندگی می‌کنیم، هرکه با آنان زندگی کرد بدبخت شد، اگر اروپا تحریم ها را شکسته فکر نکند ما به سمت آنها می‌رویم، ما تحریم ها را می‌شکنیم تا به عدالت برسیم تا آنان را در استراتژیشان شکست دهیم.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه ما در مقابل نفوذ آمریکا ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: راه ما برای بزرگ شدن از مسیر جهاد می گذرد، هرجا ما با آمریکا جهاد کردیم، آنجا موفق بودیم.

وی گفت: موضوع هسته ای تنها یکی از نزاع های ما با آمریکا است،قدرت نظامی آمریکا در مقابل ایران اعتبار خود را از دست داده است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: این هنر ولی فقیه است که قدرت های بزرگ را در تناقض استراتژیک قرار داده است.

ادامه دارد...

ارسال نظرات