سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری نیروهای مسلح:

برای کسب مدال به المپیک سیزم می رویم

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری نیروهای مسلح کشورمان گفت: برای کسب مدال به مسابقات المپیک سیزم می رویم تا سهمی در افتخارآفرینی های نظامیان کشورمان در این رقابت های داشته باشیم.
کد خبر: ۸۵۵۷۲۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاري بسيج، محسن سلگی سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری نیروهای مسلح درباره آخرین وضعیت تیم جهت اعزام به مسابقات المیپک سیزم گفت: از ابتدای امسال بود که اردوهای تیم ملی دوچرخه سواری برای شرکت در المپیک سیزم آغاز شد و 4 مرحله اردوی تا امروز برگزار شده است. خوشبختانه ملی پوشان در وضعیت خوبی قرار دارند و از آمادگی مطلوبی برای مسابقات المپیک سیزم برخوردار هستند.

سلگی با اشاره به اینکه تیم ملی دوچرخه سواری در دو ماده استقامت جاده و تایم تریل در این المپیک سیزم شرکت می کند، افزود: در حال حاضر 12 نفر در اردو هستند که از این تعداد در نهایت 8 تا 10 نفر به المپیک اعزام می شوند. دوچرخه سوارن شاخصی که مدال های زیادی در رقابت های آسیایی دارند و در المپیک حضور داشته اند در تیم حضور دارند که سبب شده تا با تیم قدرتمندی به کره جنوبی برویم.

وی خاطر نشان کرد: علیرضا حقی که سابقه حضور در المپیک و بازی های آسیایی را دارد در کنار، آرمین معظمی که نایب قهرمان بازی ها آسیایی است به همراه ناطقی، خسرو شاهی و ... از دوچرخه سواران شاخصی تیم هستند که ما را همراهی می کنند.

سلگی در ادامه با بیان اینکه برای اولین بار است که دوچرخه سواری در المیپک سیزم شرکت می کند، اظهار داشت: هر چند با توجه به اینکه اولین حضورمان است، شناختی از سطح مسابقات نداریم اما برای کسب مدال به این مسابقات می رویم تا با دست پر به کشور برگردیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار