کارلوس کي روش سرمربی تیم ملی فوتبال پس از 61 روز مرخصی گفت: اکنون نوبت بازگشت به ایران است. مدتی در ایران نبودم اما همه چیز تحت کنترل بوده است، بنابراین مشکلی در کار نیست.
کد خبر: ۸۵۵۷۲۳۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاري بسيج، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که روز سه شنبه در نخستین کنفرانس سرمربیان تیم های ملی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور پایتخت مالزی حضور یافته بود در مورد برخی انتقادات به دلیل دوری وی از تیم ملی، تاکید کرد همه چیز تحت کنترل بوده و مشکلی در کار نیست.
وی گفت: تاکنون در تعطیلات خارج از ایران به سر می بردم و اکنون نوبت بازگشت به ایران است و در مدتی که در ایران نبودم همه چیز را تحت کنترل داشتم.
كي روش در مورد نحوه ارتباط خود با تیم ملی و بازیکنان باشگاه ها به دلیل آغاز لیگ، گفت: ارتباط ما از طریق کارکنان و افراد قابل اعتماد برقرار می شد.
سرمربی تیم ملی، تاکید کرد: تعصب و علاقه شدید به فوتبال، ایران را به کشور فوتبالی تبدیل کرده و با حمایت های بیشتر می توان آرزهای مردم را محقق کرد.
وی در مورد برنامه های آینده خود برای تیم ملی فوتبال، گفت: طرح ما برای آینده از مدت ها پیش شکل گرفته است و همه چیز براساس طرح های از پیش تعیین شده به پیش می رود.
كي روش گفت: آموزش داستان دیگر و مسائل مربوط به خودش را دارد، اما از نظر آینده و طرح ها همه چیز براساس برنامه و در زمان مقرر طبق برنامه های فدراسیون و لیگ انجام می شود.
وی گفت: ما طالب حمایت درست به منظور انجام طرح های خود هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد پس پایان در نخستین کنفرانس سرمربیان تیم های ملی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور که سه روز به طول می انجامد به ایران باز می گردد.
كي روش قرار است به همراه مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال و محمد احسانی که در کوالالامپور پایتخت مالزی بسر می برند پنجشنبه شب عازم تهران شوند.
وی در مورد نخستین کنفرانس سرمربیان تیم های ملی نیز گفت: ارزش این نوع کنفرانس ها همواره بالا بوده است و لحظات مهمی برای گفت وگو در مورد فوتبال و برنامه ریزی آینده وجود دارد.
به گفته وی، دیگر ارزش این نوع کنفرانس ها در نگرش به آنها است. اگر مشارکت کنندگان با ذهن باز و صداقت کامل در کنفرانس حضور یابند، این نشست ها ارزشمند خواهد بود، ولی اگر شرکت کنندگان تنها به خوبی ها و قوت های خود اشاره کنند و ضعف ها را بازگو نکنند این کنفرانس تنها اتلاف وقت خواهد بود.
وی بهترین ویژگی فوتبال ایران را تعصب و علاقه شدید مردم به این ورزش دانست و گفت: ایران کشور فوتبال است و این تعصب و اشتیاق باعث می شود شما برای خود رویایی داشته باشید و معتقد باشید به هر مقامی دست می یابید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: مردم اکنون خواستار کسب نتایج خوب هستند و ما برای دستیابی به این هدف به برنامه ریزی درست و حمایت واقعی نیازمندیم.
وی گفت: بسیاری از کشورهای آسیایی حمایت های مالی گسترده ای از تیم ملی خود انجام می دهد و می توانند برنامه های خود را اجرایی کنند. من فکر می کنم این موضوعی است که فوتبال ایران باید از برخی کشورهای دیگر فرا گیرد.
توسعه زیرساخت ها، آموزش، حمایت بیشتر باشگاه ها و مربیان باشگاهی از تیم ملی از جمله موضوعاتی است که 'کارلوس کروش' برای حمایت از تیم ملی بر آن تاکید کرد.
ارسال نظرات