مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:
يادواره 33 شهيد سرافراز منطقه چاي باشي و سعديه شهرستان خوي با حضور مسئولين سپاه، خانواده هاي معظم شهدا ، مردم شهيد پرور شهرستان خوي و به همت حوزه شهيد عاشوري سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۱۲۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در يادواره شهداي منطقه چاي باشي و سعديه اين شهرستان تجلیل از شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا را گام موثری در جهت آشناسازی نسل جوان با اهداف و آرمان شهدا عنوان و افزود: رمز موفقیت و ماندگاری نام شهدا پایبندی به اعتقادات دین اسلام و پیروی از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام محمد رستمي خاطر نشان كرد:برگزاري يادواره ها و محافل شهدا به دليل غفلت نكردن از ياد شهداست و نبايد فراموش كرد كه يادواره هاي شهدا سرمايه گرانقدر در طول سال است.

وي گفت: دفاع از آرمان های شهدا، دفاع از اهداف عالی و انسان ساز دین اسلام است و انقلاب اسلامی نیز نشات گرفته از قرآن، سیره رهبران دینی و ائمه(ع)، برنامه های خدا محوری امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام رستمي برنامه امروز دشمنان را ایجاد تفرقه میان مردم و دور کردن آنان از اسلام و انقلاب عنوان و اظهار داشت: برای عبور از این نقشه شوم دشمن باید در راستای تبیین اعتقادات دینی، ارتقا سطح بصیرت و آگاهی بخشی به نسل جوان، تلاش وافري انجام دهيم.

اين مقام مسئول با بیان اینکه شهادت یک هدیه الهی است و این هدیه یک مقدمه‌ای می‌خواهد و آن، ایثار و مجاهدت فرد است، افزود: شهیدان مهمان خدا هستند و شهید، جان خود را به خدا می‌دهد اما تمامی عنایات و موهبت‌های الهی را برای خود به ارمغال می آورد و این عنایت خداوند است.

ارسال نظرات