خبرهای داغ:
کامیاب گفت: ۱۴ میلیارد تومان از این اعتبار مربوط به سال جاری و ده میلیارد تومان مربوط به سال آینده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۳۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
حیدر علی کامیاب، در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان افزود: در سفر هیات دولت به استان فارس بیش از ۲۴ میلیارد تومان اعتبار به ورزشگاه ازادی میانرود شیراز اختصاص یافت.

وی بیان کرد:  ۱۴ میلیارد تومان از این اعتبار مربوط به سال جاری و ده میلیارد تومان مربوط به سال آینده است.

کامیاب ادامه داد: این اعتبارات از دو بخش استانی و کشوری تامین می شود و در صورت تحقق اعتبارات هفته دولت سال آینده فاز یک این ورزشگاه که از مطالبات جدی مردم فارس است به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان عنوان کرد: سالن شش هزار نفری مصوب سفر مقام معظم رهبری از پروژه های مهم دیگر استان است که در سفر ریاست جمهوری نیز شامل اعتبار شده و در سال آینده شاهد افتتاح این مجموعه نیز خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از دیگر پروژه های مهم عمرانی حوزه ورزش خانه کشتی است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد:  متاسفانه در گذشته مجمع خیرین ورزش و پایگاه قهرمانی استان تعطیل شده اند که این دو نهاد مهم نیز به زودی دوباره راه اندازی می شود تا در خدمت استان قرار بگیرد.

وی افزود: همچنین برای حل مشکلات ورزش استان اتاق فکر سرمایه گذاری در ورزش در اداره کل راه اندازی می شود تا با کمک این اتاق بتوانیم برخی مشکلات اعتباری حوزه ورزش رفع شود.

کامیاب یادآور شد: در رشته های مختلف ورزشی در لیگ برتر تیم داریم و اسپانسرهای خوبی نیز جذب شده اند تا ورزش استان از مشکلات گذشته فاصله بگیرد اما وضعیت ورزش قهرمانی استان هنوز قابل  رضایت نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس، گفت: برای حل مشکلات تیم های فوتبال از جمله برق نیز برنامه های مختلفی داریم که در اینده نزدیک خبرهای خوبی را به طرافداران این تیم می دهیم.

کامیاب تاکید کرد: از  تیم فجر سپاسی نماینده شایسته فوتبال فارس در لیگ دسته یک  نیز با جدیت حمایت خواهیم کرد تا فوتبال فارس به حق خود دست یابد.

 وی تصریح کرد: در مورد تیم بهمن نیز تلاش بسیار کردیم تا این تیم در شیراز بماند اما مالک محترم باشگاه با وجود اسپانسر تصمیم بر فروش تیم را داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد: در رشته های مختلف ورزشی در جهت جذب اسپانسر اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد ورزش قهرمانی استان باشیم.  

به گزارش مهر در این مراسم از خبرنگاران و عکاسان حوزه ورزش و جوانان به مناسبت هفته خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها