خبرهای داغ:

رئیس مجلس شورای اسلامی به شیراز سفر می‌کند

مراسم بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) همزمان با دهه کرامت با حضور هزاران زائر و مجاور این آستان مقدس به همراه سخنرانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس مجلس عصر فردا پنج‌شنبه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۱۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که فردا پنج شنبه به شیراز سفر می‌کند علاوه بر بازدید از طرح توسعه حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شرکت در جلسه شورای اداری استان فارس به‌عنوان نخستین سخنران بزرگداشت روز شاهچراغ(ع) عصرفردا در گردهمایی بزرگ زائران پیاده که از نقاط مختلف استان فارس به شاهچراغ(ع) می‌آیند سخنرانی می‌کند.

پس از اقامه نماز مغرب و عشا حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری نیز در ویژه برنامه بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) سخنرانی می‌کند.

براساس این گزارش، به‌مناسبت دهه کرامت از امروز با حضور آیت‌الله ری‌شهری همایش علمی پژوهشی سومین حرم اهل بیت(ع) در سالن ولایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.همچنین مراسم اختتامیه جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع) نیز با حضور فرهیختگان عرصه هنر و مسئولان کشوری در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار و در بخش‌های مختلف از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها