سید محمد میرمحمدی در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی، از روابط عمومی‌ها خواست به مسائل موجود در جامعه حساسیت داشته باشند، چراکه این مسئله نیروی محرکه‌ای برای دستگاه‌های دولتی جهت رفع مشکلات مردم و پاسخگویی به نیاز آنان است.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۷۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از یزدبانو: سید محمد میرمحمدی در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ابراز امیدواری کرد: آزادگان معلمان آزادگی برای دیگران باشند و خداوند توفیق آزاده وار زندگی کردن و رهرو سیدالشهدا(ع) بودن را به همه عنایت فرماید.

وی از مدیران روابط عمومی خواست: به مسائل موجود در جامعه حساسیت داشته باشند، چراکه این مسئله نیروی محرکه‌ای برای دستگاه‌های دولتی جهت رفع مشکلات مردم و پاسخگویی به نیاز آنان است.

میرمحمدی تأکید کرد: دولتی‌ها باید در همه زمینه‌های فرهنگی الگوهای مناسبی برای آحاد جامعه باشند و بتوانند به توصیه‌های ائمه معصوم در مورد ارتباط دولت با مردم جامع عمل بپوشانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر اذعان کرد: هفته دولت یادآور آن است که در هر شرایط مخاطره‌آمیزی به انجام‌وظیفه پرداخته و همواره نسبت به مردم احساس مسئولیت کنیم.

میرمحمدی هفته دولت را هفته‌ای برای گرامیداشت همه کارکنان دولت و فعالیت آن‌ها بیان کرد و افزود: روابط عمومی‌ها  باید خدمات ارائه‌شده توسط دولت را در هفته یادشده بیشتر یادآوری کنیم.

استاندار یزد در خصوص مسئولیت روابط عمومی‌ها تصریح کرد: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها رصد اخبار و اطلاعات است و باید از نظرات و دیدگاه‌های مردم نسبت به دستگاه خودآگاه باشد و در نهایت برای عملکرد بهتر مدیر دستگاه را نیز مطلع کند؛ اما هنوز روابط عمومی‌ها این رصد را در حد مطلوب ندارند.

وی بابیان اینکه مدیران برای مدیریت صحیح نیاز به کسب اطلاع از دیدگاه‌های مردم و وضع موجود دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی باید به‌صورت روزانه بریده جراید مرتبط با مسئولیت مدیر را پیداکرده و در اختیار مدیر قرار دهند تا وی را در تصمیم‌گیری و تجزیه‌ و تحلیل شرایط یاری کند.

میر محمدی خطاب به اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی تأکید کرد: شما باید در انعکاس اخبار و واقعیات جامعه آینه وار عمل کرده  و مسائل را به‌طور واقعی انتشار دهید.

استاندار یزد از نتایج این‌گونه نشست‌های ماهانه را فراهم شدن اسباب همدلی، همکاری و همفکری بیان کرد و افزود: نتیجه مطلوب این نشست‌ها را می‌توان در رسانه‌ها و حساسیت بیشتر دولت‌مردان به مسائل موجود در جامعه مشاهده کرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید در هفته دولت به‌گونه‌ای عمل کنند که خلاقیت، نوآوری و نشاط را به مردم هدیه دهند.

رونمایی از پوستر هفته دولت كه توسط اداره كل روابط عمومي استانداري يزد و با شعار «دولت همدل مردم» طراحي و آماده‌شده بود از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

نشست شوراي هماهنگي روابط عمومی‌های استان با حضور استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار، مديركل روابط عمومي استانداري، مديران و كارشناسان روابط عمومي دستگاه‌های اجرايي استان امروز در سالن شهيد منتظر قائم استانداري برگزار شد.

 

ارسال نظرات