فرمانده سپاه تنگستان تاکید کرد

توجه جدی مسئولان به جنگ ایدئولوژیک

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تنگستان با تاکید بر توجه مسئولان به جنگ ایدئولوژیک گفت: اگر دوران دفاع مقدس را با امروز قیاس کنیم، خواهیم دید که در جنگ نظامی عمده فکر و ذهن بر مسائل نظامی متمرکز بود، اما در تهاجم فرهنگی جنگ ایدئولوژیک و شبهه‌افکنی بسیار پررنگ است.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۶۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمدعلی ملاکی سه شنبه شب در جمع روسای ادارات و نهادها تنگستان و در اولین جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس گفت: شعار مهم ما در هفته دفاع مقدس حول محوریت مبارزه با تهاجم فرهنگی خواهد بود و تمامی برنامه‌های ما در گرامی‌داشت این هفته شکوهمند در این راستا اجرا خواهد شد.

وی هدف از گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس را توجه هرچه بیشتر به دستاوردهای معنوی دوران طلایی و بیادماندنی دفاع مقدس دانست و افزود: ترویج و تقویت فضای مبتنی بر معنویت و اخلاق باعث خواهد شد جامعه از فرهنگ ایثار و شهادت به بهترین وجه ممکن الگو پذیرد و در مرحله عمل آن را به درستی به کار بندد.

ملاکی با تاکید بر توجه جدی مسئولین به جنگ ایدئولوژیک گفت: اگر ما دوران دفاع مقدس را با امروز جامعه قیاس کنیم، خواهیم دید که در جنگ نظامی عمده فکر و ذهن بر مسائل نظامی و فیزیکی متمرکز بود، اما امروز در تهاجم فرهنگی جنگ ایدئولوژیک و شبهه‌افکنی بسیار پررنگ است که باید جدی گرفته شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش و تعامل سایر ادارات و نهادها شهرستان که در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سنوات گذشته تعامل و همکاری خوبی با سپاه داشته‌اند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که همدلی و تلاش روسای ادارات و نهادها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات