خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بوئین زهرا:

سپاه و بسیج امنیت و آرامش را به جامعه هدیه داده‌اند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: اگر امروز دشمن از جمهوری اسلامی در هراس است به برکت وجود همین بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۴۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، ارسلان قاسمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا، با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرش مسئولیت یک تکلیف است گفت: مسئول باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی هدفی غیر از خدمتگذاری به مردم نداشته باشد و خوشا به حال مسئولی که کارهایش مورد رضای خدا و خلق خدا قرار بگیرد.

وی وجود سپاه و بسیج را جز افتخارات نظام اسلامی دانست و افزود: ما هر کجا نامی از امام و یاران امام و پاسداری از حریم ولایت مطرح می شود پاسدار را به عنوان پیشتاز این حریم می دانیم.

قاسمی اظهار داشت: تشکیل سپاه و بسیج از الطاف الهی بود که با درایت امام راحل (ره) شکل گرفت و هر کجا که انقلاب اسلامی به کمک نیاز داشت این سپاه و بسیج است که سینه سپر می کند.

وی با اشاره به اینکه وجود سپاه و بسیج امنیت و آرامش را به جامعه هدیه داده است ابراز داشت: اگر امروز دشمن از جمهوری اسلامی در هراس است به برکت وجود همین بسیج و سپاه است.

قاسمی ادامه داد: نام بسیج و سپاه با واژگانی چون تواضع، فروتنی و استکبار ستیزی عجین شده است و الگوی محور مقاومت در منطقه همین ویژگی های سپاه و بسیج است.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا با برشماری برکات سپاه در منطقه در نظام اسلامی تاکید کرد: قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نقش اصلی را در توسعه و آبادانی کشور ایفا می کند.

وی خاطرنشان کرد: پیشتازی علمی ایران در دنیا را بسیجیان برای این مرز و بوم رقم زده اند و بسیجیان ما کسانی هستند که تفکر سپاهی دارند و پرورش یافته مکتب پاسداری اند.

قاسمی رابطه بین سپاه و بسیج با مردم و مسئولین جامعه را یک رابطه عمیق و استوار دانست و گفت: ملت متحد ایران اسلامی با تفکر بسیجی پشت سر مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالیه خود تلاش خواهند کرد.


2001
/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها