همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از کتاب « محبت پنهان » خاطرات آزاده سرافراز « محمد تقی کریمی» تولید حوزه هنری استان کردستان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۳۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، با حضور استاندار کردستان، مدیران ، فرماندهان نظامی و انتظامی و آزادگان کردستان از کتاب « محبت پنهان » خاطرات آزاده سرافراز « محمد تقی کریمی» تولید حوزه هنری استان کردستان رونمایی شد.

26 مردادماه 94 در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور استاندار کردستان ، مدیرکل بنیاد شهید ، رئیس حوزه هنری استان ، معاون فرماندار سنندج ، مدیران ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی ، آزادگان و خانواده معزز شهداء از کتاب محبت پنهان تولید دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری استان کردستان خاطرات آزاده « محمد تقی کریمی » رونمایی شد .

در این مراسم استاندار کردستان با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس داستان طولانی رشادت‌ها، شهامت، شجاعت‌ها، ایثارگری‌ها و ارزش‌آفرینی‌های ملت ایران است که تبیین آن در صدها کتاب نمی‌گنجد.

وی افزود: امروز یادآور ورود نخستین کاروان آزادگان به سرزمین اسلامی ایران است و گرامیداشت چنین ایامی در واقع پاسداشت ارزش‌هاست.

درپایان این مراسم با اهداء لوح از نویسنده کتاب و تعدادی از آزادگان استان تجلیل به عمل آمد.

کتاب « محبت پنهان » خاطرات 7 سال و نیم اسارت آزاده بیجاری است که به همراه 12 نفر از دوستان خود که به 13 نفر مشهور گردیدند در همان ابتدای جنگ تحمیلی به دستور حضرت امام ( ره ) لبیک گفتند و به جبهه رفتند در این بین و در عملیات والفجر مقدماتی 6 نفر از دوستان شهید ، 6 نفر اسیر و 1 نفر هم نجات پیدا نمودند.محمد تقی کریمی که اکنون بازنشسته آموزش و پرورش می باشد در 28 مرداد ماه 69 پس از تحمل دوران اسارت به عنوان دومین گروه از اسرای آزاده شده اردوگاه موصل 1 به کشور بازگشتند.

ارسال نظرات