خبرهای داغ:
به منظور ارتقاء توان رزمی فرهنگی بسیجیان:

برگزاری فراخوانی و راهپیمایی شبانه گردان‌های بیت المقدس

فراخوانی و راهپیمایی شبانه گردان‌های بیت المقدس پایگاه موسی بن جعفر(ص) و حوزه‌های مقاومت بسیج حیدرکرار با حضور بیش از 200نفر با هدف ارتقاء توان رزمی فرهنگی بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۳۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، مهدی واعظی فرمانده گردان بیت المقدس حوزه حیدر کرار ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: رزمایش 2 روزه گردان بیت  المقدس با رمز یا صاحب الزمان(عج) و با هدف ارتقاء توان مقابله با تهدیدات دشمن و آمادگی تاکتیکی، بالا بردن توان رزمی گردان در روستای زرشک برگزارشد.

وی افزود: این فراخوانی با هدف ارتقاء توان رزم و بینش اعتقادی و آمادگی میدانی و آشنایی اعضای گردان با نقش پایگاه‌های مقاومت درعرصه‌های مختلف بسیج، آشنایی با مباحث مربوط به پدافند غيرعامل، ايست و بازرسي، آموزش‌های عملی امداد و نجات به منظور کمک رساني بسیج در حوادث و همچنین روش های عملی جهت یابی، تخمین مسافت و پیاده روی و راهپیمایی شبانه بود که ، اهداف مورد نظر با موفقیت برآورده شد.

وی گفت: رزمایش گردان بیت المقدس با پیاده روی از روستای زرشک  به سمت  دریابک انجام شد که اجرای برنامه‌های فرهنگی  ورزشی از جمله فعالیت ‌های رزمایش گردان بیت المقدس بوده است.

واعظی در پایان یادآورشد: ازمعاونت بازرسی و عملیات ناحیه امام حسن(ع) قددرانی می‌نمائیم که با حضور در رزمایش و نظارت بر نحوه اجرای هر چه بهتربرگزار شدند رزمایش مارا یاری دادند.

 

1008/پ20/ب 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار