منصوره قیاسی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: سخنان پرصلابت رهبری دل ملت را قرص کرد زیرا مردم نظاره می‌کنند که رهبر معظم انقلاب تمامی حرکت‌ها را زیر نظر دارد و با توجه به ضرورت‌ها تصمیمات مقتضی را خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۲۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از یزد بانو: مدیر حوزه علمیه حضرت زینب(س) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر از تلاش آمریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای و نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایران اظهار داشت: دشمن سعی دارد تا به‌طور آرام در کشور نفوذ کرده و انقلاب را از مسیر حقیقی خود خارج کند که همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کردند ما به ‌هیچ‌وجه و در هیچ عرصه فرهنگی و سیاسی اجازه نمی‌دهیم که در کشور نفوذ پیدا کنند و ما این موضوع را مدیون رهبری می‌دانیم که اگر ایران در این موقعیت دارای چنین رهبری نبود تابه‌حال مملکت ازهم‌پاشیده بود اما کشور به برکت حضور ولایت‌فقیه وهمان چیزی که امام خمینی(ره) فرمودند: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. » توانسته از بحران‌های زیادی سربلند بیرون آید.

منصوره قیاسی افزود: مردم ایران آن‌قدر فهیم و دانا هستند که حتی بچه‌های کوچک ما مسائل سیاسی را متوجه هستند و در مقابل دشمن برخورد به‌موقع خواهند داشت. الحمدالله به برکت همدلی و همراهی امت با ولایت این توانایی راداریم که بتوانیم در هرلحظه دشمن را به چالش بکشیم.
وی با اشاره به صلابت و قاطعیت در سخنان رهبری گفت: سخنان پرصلابت رهبری دل ملت را قرص کرد زیرا مردم نظاره می‌کنند که رهبر معظم انقلاب تمامی حرکت‌ها را زیر نظر دارد و با توجه به‌ضرورت ها تصمیمات مقتضی را خواهند گرفت.
قیاسی با تأکید بر این‌که دشمن آرزوی نفوذ در ایران را به گور می‌برد تصریح کرد: همان‌طور که خداوند وعده داده است و رهبری نیز در سخنان خود تأکید کردند پیروزی از آن اسلام و مظلومان خواهد بود و ما در راستای اهداف متعالی و الهی هیچ‌گاه از حمایت مظلومان عالم دست برنمی‌داریم.
مدیر حوزه علمیه حضرت زینب(س) یزد در ادامه با اشاره به سخان گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص تصویب برجام از طریق مجرای قانونی افزود: همان‌طور که رهبری نیز تأکید کردند توافق هسته‌ای باید در مجلس موردبررسی قرار گیرد تا کشور بتواند از این توافق بهره‌برداری مطلوبی داشته باشد و از سوی دیگر زمینه سوءاستفاده از توافق برای دشمن برچیده شود.

وی در خصوص واژه نفوذ در کلام رهبری گفت: منظور از نفوذ دشمن این است که دشمن پس از توافق با زمینه‌های متعدد در کشور جای پا پیدا کند و بر اساس آن به اقدامات براندازانه خود در جهت نابودی انقلاب اسلامی ادامه دهد که باوجود نگاه تیزبینانه رهبری دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

 

ارسال نظرات