مسئول تعلیم وتربیت سپاه زابل گفت: پایگاههای مقاومت بسیج و حلقه های صالحین که با محوریت مساجد کار می کنند به عنوان سنگرهای این جنگ فرهنگی وبزرگترین افتخار برای مقابله هوشمندانه در مقابل دشمن تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۱۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگارخبر گزاری بسیج سروان پاسدار حسین نکویی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اظهار کرد: هنگامی که فرهنگ درست شد سیاست، اقتصاد و سایر امور نیز درست می شود.

وی افزود: امروزه جوانان ما در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار گرفته اند و دشمن با روشهای متفاوت؛ ترویج فساد و بی بند وباری، ترویج ماهواره وگسترش مواد مخدر در تلاش است که این کشور وجوانان آن را تسلیم خواسته های شوم خود  کند.

مسئول تعلیم وتربیت ناحیه زابل بیان داشت: پایگاههای مقاومت بسیج و حلقه های صالحین که با محوریت مساجد کار می کنند به عنوان سنگرهای این جنگ فرهنگی وبزرگترین افتخار برای مقابله هوشمندانه در مقابل دشمن تلاش می کنند.

نکویی ، طرح جوانه های صالحین را مکمل و جامع صالحین برشمرد و بیان داشت: این طرح با اجرای کلاسهای هنری، ورزشی و سبک زندگی در کنار مباحث تربیتی باعث ایجاد نشاط و شادابی در بین بسیجیان می شود.

وی به راه اندازی سایت های صالحین اشاره و گفت: مقام معظم رهبری در بیانات مختلفی، این ابزار رسانه ای روز دنیا وخصوصا فضای مجازی را یک فرصت ویژه و استثنایی تلقی کرده اند که باید برای معرفی و آشنا کردن مردم دنیا با مفاهیم وآرمانهای بلند آسمانی از آن بهره جست.

وی افزود: راه اندازی سایت ها در حلقه های صالحین فرصت فوق العاده ای است که برای ترویج معارف اسلامی می توان از آن استفاده  و مطالب گوناگون فرهنگی، سیاسی، بصیرتی را در قالب عکس، کاریکاتور، صوت و فیلم منتشر کرد تا قدم کوچکی در راستای اعتلای فرهنگ جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

ارسال نظرات