نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قوچان:
نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قوچان گفت: فرهنگ بسیجی، چیزی جز خدمت به جامعه نیست و اردوهای جهادی بسیج مصداق خدمت بی منت به جامعه است.
کد خبر: ۸۵۵۶۸۹۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین عمران هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی و دانشجویی گفت: فرهنگ بسیجی، چیزی جز خدمت به جامعه نیست و اردوهای جهادی بسیج نماد خدمت گزاری به جامعه است.

وی با شاره به ضرورت تعمیق فرهنگ خدمت رسانی در جامعه افزود: در حال حاضر، جامعه انسانی در حال فاصله گرفتن از این فرهنگ زیبا و پسندیده است زیرا خودمحوری و منفعت طلبی رو به گسترش است که این موضوع یک آفت برای جامعه دینی محسوب می شود.

هاشمی ادامه داد: خدمت رسانی بی منت به جامعه در حال کم رنگ شدن است و انسان ها در حال فاصله گرفتن از انسانیت حقیقی هستند اما خوشبختانه بسیج با برگزاری اردوهای جهادی در عرصه های مختلف، پرچم دار خدمت رسانی و تعمیق روحیه خدمت گزاری در جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه  قوچان با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی تصریح کرد: اردوهای جهادی یک فرصت کم نظیر برای خودسازی است، زیرا معنویت را به شکل تئوری نمی توان در قالب کتاب و کلمات تقویت کرد؛ بلکه باید در عمل، خوبی ها و خوب بودن را تجربه کرد.

وی در پایان تاکید کرد: رسیدن از "من” به "ما” یک تمرین برای ایثار و از خودگذشتگی است و فرهنگ بسیجی با خوب بودن و خوبی کردن به همنوعان گره خورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها