خبرگزاری بسیج: نهمین دوره آموزشی روایتگری یادبود شهید غواص گمنام به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور سردار مسجدیان همرزم شهید خرازی و حاج احمد کاظمی در شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۸۹۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید حسن میرهاشمی دبیر نهمین دوره آموزشی روایتگری با اشاره به ضرورت انتقال تجارب نسل اولی ها و رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشتند، گفت:هدف از برگزاری این دوره مقدماتی سه روزه آماده سازی راویان فتح در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان برگزار شده است. همچنین نقش ولایت فقیه و رهبری در اداره جنگ، چگونگی مقابله با جنگ نرم و توطئه های دشمن، ترویج فرهنگ عاشورایی، روایت عملیات های مختلف، مقابله با تحریف وقایع دوران جنگ، خاطرات شفاهی و ایثارگری های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

 وی با اشاره به اینکه 45 خواهر و 43 برادر از سنین 22 تا 63 سال در این همایش آموزشی حضور دارند، افزود: در پایان گواهی نامه پایان دوره و کارت شناسایی روایتگری برای شرکت کنندگان صادر می شود.

حسن جلالی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز از تهیه بسته های فرهنگی برای استفاده راویان به منظور تقویت اطلاعات و آگاهی راویان خبرداد و گفت: اطلاعات کامل و دقیق همراه مستند های آن حاوی فیلم، اطلاعات مکتوب، عکس، عملیات ها، تعداد کشته های عراق، غنائم، تجهیزات و ... به طور جامع در این بسته فرهنگی وجود دارد و به عنوان روایت همراه می تواند روی گوشی های تلفن همراه نصب شود و مورد استفاده راویان قرار بگیرد.  

 

 

ارسال نظرات