خبرهای داغ:
با حضور بیش از 150 نفر؛

فراخوان گروهانی گردان بیت المقدس حوزه شهید صوفی همدان برگزار شد

فراخوان گروهانی گردان بیت المقدس حوزه سردار شهید حسن صوفی همدان با حضور بیش از 150 نفر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۸۸۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فراخوان گروهانی گردان بیت‌المقدس حوزه سردار شهید حسن صوفی همدان طی 3 روز با حضور سه گروهان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید حسن صوفی همدان در این مراسم اظهار داشت: در این فراخوان سه گروهان و به تعبیری 9 دسته از دسته‌های گردان بیت المقدس حضور دارند که هر گروهان به مدت یک روز حضور در این فراخوان حضور دارند.

وی با اشاره به حضور بیش از 150 نفر از بسیجیان در این فراخوان تصریح کرد: در این فراخوان برنامه‌های مختلفی از قبیل کلاس‌های‌ آموزشی امداد و نجات، جنگ نوین، دفاع از مراکز و... برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «هیچ کس به خاطر غفلت ستایش نمی‌شود»، یادآور شد: با توجه به گسترش فناوری‌های جدید و وسایل ارتباط جمعی بسیجیان باید نسبت به علوم جدید آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و دانش خود را بروز کنند و با علم و اطلاع به ویژه در فضای مجازی وارد شوند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید حسن صوفی همدان اضافه کرد: امروزه بسیج در تمام میدان‌ها و عرصه‌ها با قدرت وارد شده و نه تنها تأثیر نمی‌پذیرد بلکه خود تأثیرگذار شده و در زمینه‌هایی فرهنگ‌سازی می‌کند و با فرهنگ بیگانه به مقابله می‌پردازد.

مسئول امداد و نجات گردان بیت‌المقدس نیز در ادامه آموزش کلاس‌های امداد و نجات را بسیار ضروری و مهم عنوان کرد و افزود: امداد و نجات نیز باید به همان کیفیتی باشد که در مسائل نظامی وجود دارد.

سهامی اظهار داشت: یک امداد گر حتی در مواقع ضروری نقش مهم‌تری نسبت به یک پزشک یا یک متخصص دارد چراکه امدادگر نخست باید از مرگ یا آسیب جدی بیشتر مصدوم یا بیمار جلوگیری کند و سپس به مراکز درمانی برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار