مسئول بسیج سازندگی شهرستان طالقان گفت: اردوی جهادی مسئولین سازمان بسیج هنرمندان کشور از 17 مرداد به مدت یک هفته در روستای خسبان شهرستان طالقان در عرصه های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۵۶۸۴۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، قدسی مسئول بسیج سازندگی شهرستان طالقان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اردوی جهادی مسئولین سازمان بسیج هنرمندان کشور از 17 مرداد به مدت یک هفته در روستای خسبان شهرستان طالقان در عرصه های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی برگزار شد.
اردوی جهادی کارکنان بسیج هنرمندان کشور در روستای خسبان طالقان

وی افزود : تعداد 20 نفر از مسئولین، مدیران و متولیان سازمان بسیج هنرمندان کشور در این اردوی یک هفته ای شرکت داشتند.

مسئول بسیج سازندگی طالقان در خصوص فعالیت عمرانی انجام شده توسط این جهادگران گفت: دیوارکشی خانه عالم، زیرسازی پایگاه بسیج، تعمیر و بازسازی فضای مسجد روستا و دیوارنویسی از جمله فعالیتهای عمرانی گروه جهادی سازمان بسیج هنرمندان بوده است.
اردوی جهادی کارکنان بسیج هنرمندان کشور در روستای خسبان طالقان

قدسی همچنین از فعالیت های فرهنگی و آموزشی انجام شده برای اهالی روستا خبر داد و عنوان کرد: برگزاری کلاسهای قرآنی و مذهبی و نیز اجرای نمایش و تئاتر برای نوجوانان علاقه مند، نقاشی، خطاطی، خاطره نویسی، ازدواج ، افزایش موالید و همچنین برگزاری کلاس های تقویتی درسی ویژه دانش آموزان مقیم روستا و تجلیل و سرکشی از خانواده های شهدای روستا از جمله فعالیت انجام شده بود.

گفتنی است، "روستای خسبان" از توابع شهرستان طالقان در استان البرز بوده و کوهستانی و سردسیر است، آب این ده از "خسبان رود" و از چشمه های داخل قلل "خسبان کوه" سرچشمه و  تامین می شود، شغل اهالی این روستا در زمان های بسیار دور زراعت بوده است ،مردم خسبان به زبان تاتی تکلم می‌کنند  و جمعیت این روستا حدود 250 نفر می باشد.
اردوی جهادی کارکنان بسیج هنرمندان کشور در روستای خسبان طالقان
ارسال نظرات
پر بیننده ها