کارگاه هم اندیشی هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه خلیل آباد با موضوعیت فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۶۳۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام رضایی، استاد دانشگاه در این کارگاه اموزشی در ابتدای سخنان خود به ویژگی های شخصیتی مربیان اشاره نمود و گفت: مربی باید از ویژگی های شخصیتی مطلوبی برخوردار باشد زیرا شخصیت وی و علاقه و و ایمانش از عوامل بسیار مهم و موثر در فرآیند آموزش است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر برخورداری از شخصیت برجسته مربیان ، اگاهی و شناخت مربی از اصول و روش های تعلیم و تربیت عامل مهم دیگری است که می تواند او را در کار خود موفق و موید سازد .

این استاد دانشگاه، استفاده بهینه از فضای مجازی را نیاز مبرم هر مربی دانست و تاکید کرد: در دنیای پیچیده امروز ، هیچ کس بی نیاز از تعلیم و تربیت نیست .

وی ادامه داد: امروز فعالیت در مدرسه ، دانشگاه و کلیه امور آموزشی خود بخش عظیمی از رندگی انسانها شده است و دیگر نمی توان با طرز تلقی گذشته به شاگرد و امور تربیتی نگریست و در این دنیای پیچیده و عصر ارتباطات و تکنولوژی استفاده از فضای مجازی علیه دشمن نیاز مبرم هر مربی است.

حجت الاسلام رضایی در پایان با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر حتی در فضای مجازی تصریح کرد : عشق و علاقه و لذت جویی در فضای مجازی به طور حتم عشق دروغین خواهد بود ، چرا که مخاطبین از شخصیت حقیقی طرفین اطلاع کافی ندارند و این مهم نیاز به یادآوری مکرر از جانب شما مربیان در بین جلسات سخنرانی خود و انجام فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها