نماينده ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج جوين:

یکی از دلایل گرایش ملت ایران به تشیع وجود نازنین امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران بود

نماينده ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج جوين گفت: امام رضا (ع) با فراهم كردن فضاي علمي ندای حقانیت مکتب تشیع را به گوش جهانیان رساندند.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۹۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، حجت الاسلام علیپور در مراسم گراميداشت ايام دهه كرامت ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه ی کرامت و ولادت امام رضا (ع) به بیان ویژگی های شخصیتی این خواهر و برادر بزرگوار پرداخت و بیان داشت: از ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه (س) اين است كه ایشان در علم و عبادت و معرفت به جایی رسیدند که مورد توجه ویژه امام معصوم عصر خود یعنی امام رضا (ع) واقع شدند و همین طور علاقه متقابل ایشان به امام رضا (ع)باعث شد که دوری از برادر را طاقت نیاورده و برای دیدار امام راهی خراسان شوند.

وي همچنین در ثواب زیارت آن بانوي بزرگوار بیان داشت: طبق فرموده امام رضا (ع) بر زائر حضرت معصومه (س) بهشت واجب می باشد.

علیپور خاطر نشان کرد: با وجود اينكه وجود نازنین امام رضا (ع) به اجبار به خراسان آمدند و ولیعهد حاکم عباسی شدند لیکن با استفاده از فضای علمی آماده شده برای مباحث علمی ندای حقانیت اسلام و مکتب تشیع را به گوش جهانیان رساندند و به نام عالم آل محمد (ص) شناخته شدند و این شهرت به حدی بود که تا سه امام بعد از آن حضرت به نام ابن الرضا لقب گرفتند.

وی همچنین اظهار داشت : یکی از دلایل گرایش ملت ایران به مذهب حق تشیع وجود نازنین امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان حضرت فاطمه معصومه (س) در میان مردم ایران بود که انان حق را در اهل بیت رسول خدا (ص) مشاهده کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه جوین ابراز داشت : امروز حرم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) مآمن و ملجا و پناهگاه ملیونها زائر میباشد که با شوق زیارت و براورده شدن حاجاتشان گرد این دو حرم جمع میشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار