دوره آموزشی مربیان عمومی آموزش نظامی غرب خراسان رضوی در سپاه سبزوار برگزار مي شود

فرمانده سپاه سبزوار از برگزاری دوره آموزشی مربیان آموزش عمومی نظامی شهرستان های سبزوار ، نیشابور ، فیروزه ، جوین ، جغتای و خوشاب در سپاه سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۸۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي گفت : این دوره با هدف تامین و جبران کمبود مربیان آموزش نظامی مورد نیاز رده های بسیج و گردان ها و هویت بخشی به سازمان رزم بسیج و همچنین حرکت به سوی تحقق تربیت فرمانده مربی بسیج به مدت 15 روز در ناحیه مقاومت بسیج سبزوار برگزار می گردد.

وی افزود: کلیه فراگیران این طرح از اعضای فعال بسیج در ÷ایگاه های بسیج محلات و اقشار و از نیروهای زبده گردان ها انتخاب و گزینش شده اند.

فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به محتوای آموزشی خوب در این دوره گفت : کلاسهای تاکتیک با رویکرد رزم انفرادی ، اصول و قواعد رزم ، ایست و بازرسی و نقشه خوانی و همچنین کلاسهای سلاح شناسی با رویکرد سلاح های انفرادی و سبک و سلاح های نیمه سنگین و نیز کلباسهایی در خصوص امداد و نجات و ... در زمره کلاسهای آموزشی این طرح می باشد.

وی همچنین کلاس های ویژه اصول تدریس ، اخلاق مربی ، عملیات روانی و ... را نیز از دیگر بخشهای مهم این دوره آموزشی عنوان نمود.

مظلوم در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری این دوره های آموزشی بتوان در آمادگی بیشتر بسیجیان جهت انجام ماموریتها و حفظ و تعالی انقلاب اسلامی قدم های مفید و موثرتری برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار