امام جمعه اهرم گفت: بسیج با قدرت در همه عرصه ها حضور فعال دارد و با تشکیل گروههای جهادی بسیج نقش مهمی را در محرومیت زدایی و کمک به مردم ایفا کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۰۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
به خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو امام‌جمعه شهر اهرم در آیین اختتامیه فعالیت گروه جهادی افسران ولایت در روستاهای منطقه خائیز تنگستان اظهار داشت: همه مسئولین می‌دانند که گروه‌های جهادی بدون نگاه به مادیان برای رفع مشکلات اساسی مردم به مناطق محروم می‌روند.

امام‌جمعه شهر اهرم بیان اینکه روستای خاییز از مناطق گردشگری شهرستان محسوب می شود گفت: این روستاها به لحاظ موقعیت جغرافیایی وبه برکت اهداء دوازده سردار شهید به انقلاب تبرک خاصی یافته و نعمت های الهی زیادی در دل خود به وجود آورده است.

راستگو با اشاره به سفر آیت‌الله صفایی بوشهر نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر به منطقه خائیز و لزوم توجه مسپولین به محرومیت این منطقه گفت: در این سفر یک‌روزه که فرماندار تنگستان حضور داشتند مصوب شد که یک منبع ذخیره آب در منطقه خائیز احداث شود.

راستگو ضمن اشاره به احداث خانه عالم در منطقه خائیز، تصریح کرد: با همت مسولین روستا و شهرستان تنگستان اگر زمین برای احداث خانه عالم در منطقه خائیز مهیا و سند آن به نام اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی زده شود زمینه تخصیص بودجه ساخت آن در کمیته اعتبارات شهرستان فراهم و در ابتدای سال جدید اقدام به ساخت آن خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها