عضو شورای شهر مشهد:

حضرت معصومه (س) مصداق واقعی بانوی بصیر است

عضو شورای شهر مشهد بیان داشت: حضرت معصومه (س) نادره زمان خود و مصداق واقعی بانوی بصیر است.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۹۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در مراسم جشنی که به همین نام در محل تکیه حسینی روستای مهدی آباد از توابع شهرستان خلیل آباد برگزار گردید اظهار داشت: حضرت معصومه (س) نمونه بارز یک شخصیت اسلامی و انسانی است که با الگو گرفتن از مجموعه اخلاق و رفتار ایشان سرانجامی نیک شامل آن فرد می شود.

وی بیان داشت: حضرت معصومه (س) نادره زمان خود بود و ایشان مصداق واقعی بانوی بصیر است.

این مقام مسئول با اشاره به روایات متعددی از چهار امام معصوم در رابطه با شخصیت برجسته این بانوی بزرگوار عنوان کرد: هیچ شخصیتی غیرمعصومی به جز حضرت معصومه (س) در طول تاریخ وجود نداشته که اینگونه امامان معصوم او را تمجید کرده و پاسخ گو و محدث زمان بدانند.

وی با اشاره به حدیثی از امام جواد (ع) اضافه کرد: هرکس حضرت معصومه (س) را با معرفت زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

حجت الاسلام فاطمی بر شناخت و شناساندن شخصیت حضرت معصومه (س) تاکید کرد و ابراز داشت: شناخت و شناساندن شخصیت حضرت معصومه (س) وظیفه و تکلیف بسیار مهمی است که هر مسلمانی باید بر آن اهتمام ویژه ای داشته باشد.

عضو شورای شهر مشهد در ادامه بر عفاف و حجاب حضرت معصومه (س) تاکید ویژه ای داشته و تصریح کرد: جوانان و دختران با الگوگیری از مجموعه اخلاق، رفتار، عفاف و حجاب این بانوی بزرگوار می توانند راه درست زندگی خود را بیابند.

برگزاری سرود و تواشیح توسط گروه سرود شهید موسوی مهدی آباد،مولودی خوانی،قرعه کشی بین اسامی منسوب به حضرت معصومه(س)،پخش کلیپ و .... از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

شايان ذکر است این مراسم به همت حوزه حضرت فاطمه الزهراء (س) و با همکاری پایگاه مقاومت علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها