برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) توسط حوزه دانش آموزی زینب کبری(س) برازجان

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی زینب کبری(س) برازجان به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و روز دختر مراسم جشنی را برگزار کرد.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۸۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، درا ین مراسم که در سالن فرهنگ اداره آموزش و پرورش برازجان برگزار شد، از تعداد 30 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت بااهدا یک قواره چادر نماز و یک حلقه لوح فشرده در مورد سبک زندگی اسلامی و نیز از دانش آموزان تیم زیست شرکت کننده در مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا تجلیل شد.

یکی از اساتید حوزه های علمیه شهر برازجان در این آیین با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس بعضی ها خیال می کردند که جنگ تمام شده و دشمن دیگر کاری به کار ما ندارد،گفت:اکنون دشمن به گفته خودشان بی سر و صدا برای نابودی به سراغ ما آمده است و فکر ، اعتقادات و فرهنگ ما را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام سعید غلامی اضافه کرد: دشمن با جنگ نرم و به راه انداختن تبلیغات گسترده و راه اندازی شبکه های مبتذل ماهواره ای، از طریق فاکتور دیدن و تماشا کردن، دو عنصر خانواده و بانوان را هدف قرار داده اند زیرا اگر بانوان گمراه شوند می توانند مردان را نیز به دنبال خود بکشانند.

انتهای خبر

احمدتنها26/5/94


ارسال نظرات